חקירה סמויה: סחטה גבר שהתערטל מולה בשיחת צ'ט

החשודה הציגה עצמה כסוכנת ביטוח ולאחר מכן פיתתה את הקורבנות לעבור לשיחה "חברית יותר". המשטרה ביקשה הארכת מעצר

חקירה סמויה: סחטה גבר שהתערטל מולה בשיחת צ'ט

bigstock

בתום חקירה סמויה בת מספר שבועות חשפה היחידה המרכזית במחוז חוף, פרשית סחיטה מינית באמצעות הרשת שפעלה עפ"י החשד באזור ואדי ערה ועצרה כאמור הלילה 2 חשודים בשנות העשרים לחייהם  - תושבת בסמת טבעון ותושב אום אל פאחם.

ראשיתה של הפרשיה לפני כחודש, עם קבלת תלונה במשטרה מאחד הקורבנות, אשר תיאר כיצד התפתה לחשוף את איבריו מול מצלמת הרשת בשיחה עם אישה שיצרה עמו קשר, כאשר לאחר מכן שלחה אליו את התיעוד ואיימה כי תפיץ את הסרטון לאשתו אם לא ישלם סכום כסף של כמה מאות אלפי ש"ח.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר חוף פתחו בחקירה סמויה במסגרתה אתרו עוד מספר קורבנות תושבי ואדי ערה, שנסחטו עפ"י החשד ע"י האישה ושותף נוסף באותה השיטה, לפיה - האישה יצרה עם הקורבנות קשר טלפוני תוך שהיא מציגה עצמה כסוכנת ביטוח ולאחר מכן פיתתה אותם לעבור לשיחה "חברית יותר". כזו המאפשרת שיחת וידאו וכאמור לאחר ששיתפו אתה פעולה וחשפו עצמם בפני מצלמת הרשת באופן מיני, הובהר להם כי תועדו וכעת עליהם לשלם "דמי שתיקה" בסך מאות אלפי שח אחרת הסרטון יופץ אל קרוביהם. 

אמש, נערכו בלשי ימ"ר חוף להליך מבוקר של מסירת הכסף לאחד החשודים בסחיטה ועצרו את השניים במקביל, כאשר הבוקר יובאו לדיון בבימ"ש השלום עכו בבקשה להאריך את מעצרם.