אלביט ארה"ב: חוזה רכש לחלפים עבור ראיית לילה לתצוגת קסדה

"אספקת חלקי חילוף ל- ANVIS HUD מאפשרת את זמינות הציוד לטייסי צבא היבשה של ארה"ב לתמיכה במוכנות של כלי הטייס", אמר רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה

קרדיט: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה כי החברה הבת שלה בארצות הברית, Elbit Systems of America LLC זכתה בחוזה מסגרת לכמות וזמן בלתי קבועים (ID/IQ Indefinite Delivery/Indefinite Quantity) בהיקף של כ-50 מיליון דולר, לייצור חלקי חילוף לתמיכה במערכת ראיית לילה לתצוגת קסדה מסוג ANVIS HUD של צבא ארה"ב.

החוזה אשר יבוצע על פני תקופה של חמש שנים התקבל מאגף הלוגיסטיקה של צבא היבשה של ארה"ב (Defense Logistics Agency). הזמנה ראשונה בהיקף של כ-17.9 מיליון דולר במסגרת חוזה זה התקבלה לאחרונה, לאספקה עד 2023. מערכת הראש ANVIS HUD הנה מערכת תצוגה ליום וללילה אשר מתחברת לקסדות של טייסי המסוקים של צבא היבשה ומאפשרת לראשי הטייסים להישאר זקופים ולהתבונן אל מחוץ למטוס כאשר כל המידע הרלוונטי מוצג מול עיניהם, וזאת במקום להביט למטה או לתוך תא הטייס בכדי לראות את המידע מהסנסורים השונים.   

רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה, אמר: "אספקת חלקי חילוף ל- ANVIS HUD מאפשרת את זמינות הציוד לטייסי צבא היבשה של ארה"ב לתמיכה במוכנות של כלי הטייס. לאלביט מערכות אמריקה היסטוריה ארוכה של אספקת ה- ANVIS HUDואנו מסורים להמשך אספקת המערכות הללו אשר מסייעות לביצועים, מגבירות את ההתמצאות הסביבתית של המפעיל ובסופו של דבר את בטיחות הלוחם".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית