רפאל הציגה מגוון טכנולוגיות בתערוכת ביטחון בבולגריה

בתערוכת Hemus 2020 שנערכה בשבוע שעבר, הציגה החברה שלל טכנולוגיות יבשתיות, אוויריות וימיות, כולל פתרון מלא לשיפור יכולת השרידות, התמרון והקטלניות של רק"מי 8x8

מערכת ה-SPYDER. צילום: מתוך אתר האינטרנט של חברת רפאל

אחת מתערוכות הביטחון המעטות המציגות בימים אלה באופן פיזי, על רקע מגיפת הקורונה העולמית, היא Hemus 2020, שהתקיימה בשבוע שעבר בפלובדיב, בולגריה. חברת רפאל הישראלית בחרה להציג בתערוכה מגוון רחב של טכנולוגיות יבשתיות, אוויריות וימיות, כולל פתרון מלא לשיפור יכולת השרידות, התמרון והקטלניות של רק"מי 8x8.

האתר Monch.com מפרט את המוצרים שהוצגו על ידי רפאל:

• SAMSON: עמדת נשק משולבת בשליטה-מרחוק עם תותח 30 מ"מ. המערכת המשולבת מיועדת להרכבת תותח 30/40 מ"מ ומקלע 7.62 מ"מ קואקסיאלי בכל רכב קרבי מודרני – חדש, קיים או משודרג. היא מספקת יכולות תצפית, יצירת מגע עם יעדים ודיוק ירי משופר ומשולב בה משגר כפול של טילי SPIKE ומערכות מתקדמות אחרות, כולל FIRE WEAVER, SPIKE FireFly, BNET, שריון תוספות ועוד.

• FIRE WEAVER: מערכת לחימה רשתית טקטית המחברת בזמן-אמת דרך כל אמצעי הרדיו  הטקטי, את כל סוגי החיישנים ואמצעי הירי ומאפשרת סגירה מהירה, סימולטנית ויעילה של לולאות רבי-חיישנים.

• SPIKE SR, LR / MR, LR2, ER2, NLOS: מדובר בטילים טקטיים רבי-פלטפורמות, מדויקים ורב-תכליתיים, לטווחים שבין 2-32 ק"מ, עם 34 משתמשים ברחבי העולם ומעל 33,000 טילים שכבר סופקו.

• SPIKE FireFly: חימוש משוטט זעיר, נייד, מעבר לקו הראייה, המיועד לכוחות רכובים ורגליים.

• BNET: רדיו טקטי בפס רחב במיוחד מהדור החדש, המבוסס על טכנולוגיית קליטת ערוצים רב-תדרית.

על פי הכתבה, מוצרים אלה יוכלו לספק לכוחות הקרקע הבולגריים פיתרון כללי ואופטימלי ליכולות הקטל, התמרון וההגנה הדרושות.

כמו כן, הציגה רפאל גם את חבילת פתרונות ההגנה הימית הייחודית °360 מרובת השכבות, המספקת לכוחות ימיים עליונות כנגד כל האיומים הימיים המודרניים: הגנה על שטח ימי, הגנת מפני התקפת נחילים והגנת טורפדו. בתחום ההגנה האווירית הציגה רפאל את SPYDER SR / MR – משפחת מערכות הגנה אווירית לטווח קצר ובינוני שמשתמשת בטילי האוויר-אוויר i-DERBY ו-PYTHON-5.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית