צבא ארה״ב: אין שינוי ברמת הכוננות עקב אשפוז טראמפ

צמרת הצבא, שנפגשה עם טראמפ בימים שלפני אבחונו, נמצאה שלילית בבדיקות קורונה. שר  ההגנה אספר נמצא בביקור רשמי במרוקו, וייבדק שוב במהלך שהותו שם

טראמפ עובד מבית החולים וולטר ריד. צילום: Joyce N. Boghosia/The White House/Handout via Reuters

צמרת צבא ארה"ב נבדקה בדיקות קורונה ונמצאה שלילית. אין שום שינוי ברמות הכוננות של הכוחות המזויינים ולא נעשו בהם שינויים בעקבות אשפוזו של הנשיא טראמפ, שנדבק בנגיף וצפוי לשהות בבית החולים וולטר ריד ליד וושינגטון עוד מספר ימים.

מפקדת המטות המאוחדים פרסמה הודעה בה נאמר כי לא חל שום שינוי ברמות הכוננות של צבא ארה"ב בעולם, ו"הצבא עומד נכון להגן על המדינה ותושביה". דובר הפנטגון ג'ונתן הופמן הוסיף כי אין שינוי במבנה הפיקוד הצבאי. נשיא ארה"ב הוא המפקד העליון של הכוחות המזויינים.

המיליטרי טיימס מדווח, כי שר ההגנה, מרק אספר, נמצא בביקור רשמי במרוקו וכי הוא נפגש את הנשיא בפעם האחרונה ביום ראשון שעבר בטקס בבית הלבן. אספר עבר בדיקת קורונה לפני הנסיעה למרוקו, שתוצאתה הייתה שלילית, וייבדק שוב במהלך הביקור.

באותו טקס השתתפו מפקדים בכירים: מפקד חיל הנחתים גנרל דיוויד ברגר, השרה הממונה על חיל אוויר ברברה בארט, רמטכ"ל הצבא גנרל צ'רלס בראון ומפקד פיקוד החלל גנרל ג'יי ריימונד. כולם עברו בדיקות קורונה והתוצאות יצאו שליליות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית