Strigo הישראלית מגייסת

פלטפורמת הענן של Strigo משמשת חברות תוכנה להעצים את לקוחותיהן בידע מוצרי ובכישורים הנדרשים בכל שלב בו הם נמצאים

משמאל לימין: בן שובל (Head of product), נבו פרץ (CEO), עמית כהן  (COO),  דניאל וולף (CTO). קרדיט תמונה: שחר בן זאב. 

חברת Strigo הישראלית, שמספקת פלטפורמה להדרכת לקוחות, הודיעה השבוע (יום ד׳) כי שילשה את בסיס הלקוחות שלה מאז פרוץ נגיף הקורונה וסגרה סבב מימון בסך 8 מיליון דולר. את הסבב הובילו Velvet Sea Ventures והמשקיעים הקיימים Greycroft ו-Hanaco ventures, שהייתה המשקיעה המובילה בשלב הסיד. חברות רבות, לרבות Elastic, Mirantis, NCR, VMWare, Sage ו- Zenika אימצו את הפלטפורמה של Strigo להעברת הדרכה מרחוק בהנחיית מדריכים ובשירות עצמי (On demand). 

פלטפורמת הענן של Strigo משמשת כמנוע צמיחה ושימור לקוחות עבור חברות תוכנה, אשר נעזרות ב-Strigo כדי להעצים את לקוחותיהן בידע מוצרי ובכישורים הנדרשים בכל שלב בו הם נמצאים. הדרכת לקוחות הפכה להיות מרכיב קריטי בהצלחה של חברות בעידן התוכנה כשרות (SaaS) וחברות משקיעות משאבים רבים על מנת להרחיב ולשפר את יכולת ההדרכה שלהן. 

לקוחותיה של Strigo משתמשים בפלטפורמה על מנת ליצור מערך של חוויות לימוד מעשיות מסוגים שונים כך שכל לקוח יכול למצוא בכל רגע נתון את סוג ההדרכה המתאים לצרכיו. הפלטפורמה של Strigo מהווה פתרון כולל המתמקד במוצר ומייתר את הצורך בשילוב ומעבר בין כלים שונים  לצרכי ההדרכה, הפתרון משלב בתוכו יכולת תקשורת, קולבורציה, שיתוף תוכן והנגשת סביבות מוצר תוך יצירת חוויה אחודה ללקוח הקצה. הפלטפורמה מאפשרת לחברות לקצר את זמן הלמידה של לקוחות, לשפר את מומחיותם, להכיר להם מוצרים נוספים ,ולתת ללקוחות פוטנציאלים לחוות את המוצר ואת התועלת שבו לפני הרכישה.

נבו פרץ, מנכ״ל ומייסד משותף ב Strigo: "בתקופה כזו אנו גאים ביכולת שלנו להוביל את תעשיית התוכנה לעידן החדש של הדרכת לקוחות, Strigo מאפשרת לחברות להעביר הדרכות איכותיות לאלפי לקוחות מדי חודש וליצור אימפקט ממשי לטובת הלקוח ולטובתן.״ נבו הוסיף כי ״אנחנו גאים במיוחד בכך שהצלחנו לעזור לחברות לעבור במהירות להדרכה מרחוק מאז התפרצות הנגיף״. 

כיום, המאמצים להדריך לקוחות בצורה יעילה נתקלים בקשיים משום שחברות חייבות לשלב בצורה מלאכותית מספר כלים שאינם מיועדים להדרכת לקוחות ולאו דווקא נועדו לעבוד ביחד. התוצאה היא חוויות לימוד גרועות ומגבלות על היכולת להגיע ליותר לקוחות. בנוסף, השימוש בכלים רבים מקשה על היכולת לראות את התמונה המלאה ולמדוד את אפקטיביות הלימוד. אתגרים אלה הפכו להיות חריפים יותר מאז פרוץ נגיף ה-COVID-19 אשר למעשה ביטל את האפשרות להדרכות פנים מול פנים.

בנוסף להשגת צמיחה גבוהה, Strigo מצליחה למשוך כישרונות מובילים בכל רמות הארגון. החברה שכרה את מייקל ג'ינדל כמנהל לקוחות ראשי המוביל את הסניף האמריקאי. לפני שהצטרף לסטריגו, מייקל היה סמנכ"ל לקוחות ב Salesforce, אליה הצטרף לאחר ששימש כמנהל הלקוחות הראשי של Buddy Media, לפני מכירתה ל Salesforce תמורת 800 מיליון דולר ב -2012.

"הפתרון של Strigo ייחודי ביכולתו להתאים את עצמו להיות גמיש לצרכים של כל לקוח. ראינו את הפוטנציאל הגדול של Strigo במהלך סבב הסיד, ונבו ושאר חברי הצוות הצליחו להפוך את החזון שלהם למציאות במהירות ובעצמה יוצאות דופן", אמר פשה רומנובסקי, שותף מייסד ב-Hanaco וחבר דירקטוריון החברה.

"Strigo בונה קטגוריה חדשה בתעשיית התוכנה", אמר מייקל לזרו, שותף ומייסד ב-Velvet Sea Ventures אשר שימש בעבר כסמנכ״ל האסטרטגיה של Salesforce. "אין דבר חשוב יותר עבור חברות תוכנה מאשר הפיכת לקוחות ללקוחות אדוקים ו Strigo היא הפלטפורמה הראשונה שראיתי שעושה בדיוק את זה בקנה מידה גדול. השוק כבר החל לאמץ את החזון של החברה לשימוש בפלטפורמה אחודה המספקת את חווית ההדרכה הטובה ביותר שיש.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית