מנכ"לית משרד התקשורת השתתפה בכינוס פראג לביטחון הסייבר

"המאמץ המרכזי הוא להאיץ את קידום ה5G במקביל להתמודדות עם האתגרים שהוא מייצר בהיבטי ביטחון הסייבר", אומרת מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין

משרד התקשורת

מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, השתתפה בפאנל בכירים בנושא ההתפתחויות האחרונות והאתגרים בדור 5. מדובר בכינוס בינ"ל שיזמה ארה"ב, בהשתתפותן של 33 מדינות. הכנס שהתקיים שבוע שעבר נערך השנה באופן מקוון. בפאנל שהנחה נספח הסייבר הלאומי הצ'כי לארה"ב וקנדה, המוצב בוושינגטון, Daniel P. Bagge, השתתפו גם נציגים מארה"ב אוסטרליה, צ'כיה והודו, אשר דנו בהתאמות ובהשלכות במדינותיהם של השימוש בטכנולוגיית דור 5, בהיבטי ההתקדמות הטכנולוגית וביטחון הסייבר. 

בפאנל נוסף בכינוס, הציג נציג מערך הסייבר הישראלי, את עבודתה של קבוצת עבודה משותפת שהובילה ישראל עם גורמים מרחבי העולם, אשר בחנה את ההתמודדות עם האתגרים הטכנולוגיים והביטחוניים של הדור החמישי. מדברי מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין: ״בפנינו אתגרים עצומים - לזהות הזדמנויות ולייצר פיילוטים שיאיצו פיתוחים, התפיסה העומדת בפנינו היא מחקר ופיתוח לחדשנות, שיתופי פעולה, מימוש פוטנציאל והזדמנויות לכלכלה, לסחר, לתעשייה ולחברה. 

"סביבת דור 5 הנה סביבה רוויית אתגרים, לנוכח התחרותיות והצורך ביזמות ובחדשנות. אנו מזהים רצון וצורך למהר ולפתח אך מצד שני נדרשת זהירות ויצירת ביטחון לנוכח אתגר איומי הסייבר. גם הסקטור הפרטי בישראל מודע לחשיבות הרבה של מתן שירות איכותי ומאובטח על גבי רשתות דור 5 החדשות, ואנו נמצאים בשיתוף פעולה מתמיד בתחום זה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית