תעשייה אווריית תבחן חברות הזנק במסגרת כנס DLD 

במסגרת כנס DLD שיתקיים בתאריכים 12-15 לאוקטובר הקרוב תעשייה אווירית תבחן שיתופי פעולה עם חברות הזנק

באדיבות תעשייה אווירית

במסגרת כנס DLD שיתקיים בתאריכים 12-15 לאוקטובר הקרוב, תעשייה אווירית תערוך מפגש מהיר ("Speed Dating") עם חברות הזנק. החברות שיציגו פתרונות בעלי ערך מוסף לקווי המוצרים של החברה יוכלו להמשיך בקשר עם החטיבות הרלוונטיות. בכל חטיבה ישנו גוף מו"פ וחדשנות. לצד אלו מפעילה תעשייה אווירית מנהלת חדשנות ייעודית. 

מנהלת החדשנות והידע של התעשייה האווירית עוסקת בחדשנות אורגנית (פנים ארגונית) ופתוחה (חיצונית). "אנחנו עושים הנבטות פנים ארגוניות של חדשנות בארגון", מסבירה עדי חן מנקר, מנהלת החדשנות והידע (מאיץ) של התעשייה האווירית בראיון לישראל דיפנס. 

המייזמים מגיעים למאיץ על בסיס קולות קוראים לעובדי החברה. התכנית אורכת 13 שבועות ובסופה כל מייזם מציג MVP. "מדצמבר 2019 עד היום העברנו שני מחזורים עם סה"כ עשרה רעיונות. כולם הגיעו לMVP. התכנית מאד עמוסה ולחוצה, עם מעקב שבועי וחודשי. בסוף יש יום בוא מציגים את המוצרים. את החניכים מלווים מנטורים ומומחים, יש סדנאות העשרה. זו חוויה שלמה סביב 'איך זה להיות יזם'", אומרת חן מנקר.   

כעת, בפתחו של המחזור השלישי, רוצים במאיץ להזמין חברות הזנק חיצוניות לפתח יחד עם חטיבות החברה MVP משותף. "מדובר ביוזמה ראשונה בתעשייה אווירית ואולי בארץ", אומרת חן מנקר. "יצאנו לקמפיין, מתוך כלל הפניות, מתחילים את הליך הבחירה של המייזמים. כל חברה נחשפה לעולמות התוכן בחטיבות של החברה, כאשר רק נושאים רלוונטים לעסקים של תע"א יבחרו. החטיבות עם חברת ההזנק מגישים את ההצעות ויש צוות היגוי. כל הנושאים ברמת בלמ"ס. מרכז החדשנות פועל יחד עם המאיץ Starburst, מאיץ בינלאומי לנושאי תעופה וחלל."  

כנס DLD

כאמור, במהלך כנס הDLD, יהיה אירוע של 'ספיד דייטינג' במסגרתו תעשייה אווירית תבחן חברות הזנק. כל חברת הזנק תקבל עשר דקות הצגה. מתוך כלל הפניות המקדימות, יבחרו 12-14 חברות לפי עולמות התוכן. אלו שיציגו ערך מוסף, יחוברו לחטיבה הרלוונטית בחברה (הפעילות אינה דרך מרכז החדשנות). 

חברת הזנק? ההרשמה לאירוע של תעשייה אווירית בכנס DLD דרך הקישור הזה

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית