הנפקה ישראלית בוולסטריט: חברת JFrog מוערכת במיליארדים 

חברת JFrog המשרתת אלפי לקוחות בעשרות מדינות בתחום הDevOps נחשבת למובילה את התחום

חברת JFrog הישראלית שעוסקת בפתרונות תוכנה לקהל המפתחים מנפיקה מניות בבורסה בארה"ב במחיר מניה של 39-41 דולרים. מדובר בשיפור מחיר לעומת הצעה קודמת של 33-37 דולרים למניה. לחברה יש מעל 5800 לקוחות במעל 90 מדינות על פי תשקיף ההנפקה. לצד JFrog מונפקת גם חברת הענן Snowflake. "בעלי המניות הקיימים מוכרים 3.57 מיליון מניות בנוסף ל -8 מיליון המניות שהציעה החברה. בקצה העליון של הטווח החדש, ההנפקה עשויה לגייס 474 מיליון דולר", כותבים בבלומברג

"עם פחות מ- 50 יום לסיום הבחירות לנשיאות ארה"ב, חברות ממהרות להשלים את רישומיהן לפני שהמשקיעים ירתעו כדי למנוע תנודתיות פוטנציאלית. סך הכל 15 חברות, כולל חברות צ'קים ריקים, אמורות לתמחר השבוע הנפקות בבורסות בארה"ב ועשויות לגייס סכום כולל של 8.3 מיליארד דולר." 

על פי תשקיף ההנפקה של JFrog: "החברה מספקת פלטפורמת DevOps היברידית מקצה לקצה, להשיג פלטפורמת ניהול תוכנות רציפה לניהול תוכנה המאפשרת לארגונים לספק עדכוני תוכנה באופן רציף בכל מערכת. הפלטפורמה של JFrog היא הגשר הקריטי בין פיתוח תוכנה לפריסת אותה תוכנה, מה שסלל את הדרך לפרדיגמת ה- DevOps המודרנית.

"[...] נכון ליום 30 ביוני 2020, כ -5,800 ארגונים, כולל כל עשרת ארגוני הטכנולוגיה המובילים, 8 מעשרת ארגוני השירותים הפיננסיים המובילים, 9 מעשרת הארגונים הקמעונאיים המובילים, 8 מעשרת ארגוני הבריאות המובילים ו -7 מבין המובילים 9 ארגוני טלקומוניקציה ב- Fortune 500 אימצו את JFrog, ויצאו למסע לעבר Liquid Software."

אולי יעניין אותך גם