חברת TVPage משיקה פתרון לאתרי מכירות אונליין

חברת TVPage מאפשרת למשפיענים ומוכרים בחנויות למכור אונליין באמצעות פתרון שמוצע בחנות האפליקציות של חברת SAP
 

מובילי השת״פ - אלון קידר, מנכ״ל TVPage, וענבר יעקבי, מנהלת תוכנית ב - SAP.io Foundry, במשרדי SAP.io בתל-אביב. קרדיט בצילום: אפרת סער

חברת TVPage שפיתחה פתרון לחנויות וירטואליות המופעלות ע"י מוכרים הפועלים כ-"שגרירים" של חברות המותגים באתרי האונליין, הכריזה היום שהפתרון שלה יהיה זמין כעת גם לרכישה בחנות האפליקציות של חברת SAP. ההכרזה מגיעה לאחר השתתפותה של החברה בתוכנית SAP.iO Foundry Tel-Aviv הפועלת לזיהוי ובנייה של שותפויות חדשות עבור חברת SAP. במסגרת התוכנית נעשתה אינטגרציה בין פתרון ה-Ambassador Storefronts של חברת TVPage עם פתרון ה-SAP Commerce Cloud.

"הצרכנים היום מעוניינים בחוויה רכישה המלווה בהמלצה, ליווי וסיוע מצד גורם שהם נותנים בו אמון, כזה שמייצג את המותג בצורה מיטבית" אומר אלון קידר, מנכ"ל ומייסד-שותף בחברת שTVPage. "אפליקציית "שגרירי המותגים" וטכנולוגיית הרכישה שלנו מאפשרת למותגים ערוץ רכישה אשר מדבר יותר לסוג הצרכנים של היום, אספקת תוצאות בעלות ערך גבוה ישירות אל הצרכנים, תוך הגדלת מכירות, נאמנותו של הצרכן ויצירת חוויית משתשמש מיטבית."

האינטגרציה החדשה תאפשר לאתרי מכירות אונליין המושתתים על הטכנולוגיה של SAP להשיק בקלות אתרי מכירה וירטואליים שיופעלו על-ידי "שגרירים" של המותגים. מותגים שישתמשו באינטגרציה יוכלו למנף את כוחם של צוותי המכירה בחנויות הפיזיות ל"שגרירים" שיציגו וימכרו גם בחנויות האונליין. הפתרון של TVPage מאפשר לשגרירי מותגים להפיק סרטוני וידאו אישיים, להוסיף קישור למוצרים למכירה ולקיים אירועי מכירה וירטואליים. כל אלו מאפשרים ערוצי הכנסה חדשים, חשיפה לקהל חדש והגברת התקשורת עם הצרכנים.

מעבר לכך, פתרון ה-Ambassador Storefronts ממנף את הידע והניסיון הקיים בקרב מומחי מוצר, מוכרים בחנויות המותג, משפיענים ולקוחות מנוסים ומאפשר להם לקדם מוצרים לקהלים חדשים ברשתות. הפתרון מאפשר למותגים לתקשר ישירות עם לקוחות באופן אישי יותר ועושה שימוש בערוצים דיגיטאליים וללא תלות בחנות הפיזית. 

במסגרת התוכנית SAP.iO Foundry Tel-Aviv שבה השתתפה TVPage, בוצעה אינטגרציה בין הפתרון של TVPage לבין פתרון SAP, המאפשרת כעת מענה לצורך הקיים בשוק בכלים וערוצים דיגיטליים חזקים יותר. הצורך, שבולט בעיקר בקרב מותגים וחברות מוצרי צריכה התחזק עוד יותר בעקבות ההתנהגות הצרכנית שלאחר פריצת מגפת הקורונה. חברות מוצרי צריכה בצפון אמריקה ואירופה בתחום היופי, תרבות הפנאי, מזון ומשקאות, מוצרים אלקטרוניים, ספורט ועוד, כבר עושות שימוש באפליקציה שלTVPage , מגדילות את הכנסותיהן ומטייבות את מסלולו של הצרכן בחנויות האונליין.

"אנו מברכים את TVPage על השתתפותם בתכנית של SAP.iO Foundry ושמחים לראות את הפתרון זמין בחנות האפליקציות של SAP עבור כל לקוחותיה." אומרת ענבר יעקבי, מנהלת התוכנית SAP.iO Foundry Tel-Aviv. "הבחירה של TVPage לתוכנית היתה לאחר עבודה מול קבוצת מוצרי הצריכה הגלובאלית של SAP שראתה צורך בפתרון שכזה בקרב הלקוחות הגדולים של SAP בעולם, שרבים מבניהם מוכרים כיום בעיקר בשיטות הקלאסיות, בחנויות, אך מחפשים לאמץ טקטיקות נוספות למכירת מוצריהם, במיוחד במציאות החדשה שבה החנויות הפיזיות אינן תמיד נגישות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית