Comm-IT סיימה פרויקט הקמת תשתית ענן עבור Peer39

הפעילות המלאה של Peer39 הועברה מהדאטה סנטר המקומי לפלטפורמת הענן של AWS. הפרויקט נמשך כשלושה חודשים, והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים

ליאור ביאליק, סמנכ״ל פעילות הענן של Comm-IT. צילום: ניב קנטור

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח מהמתקדמים והמובילים בישראל, משלימה בימים אלו פרויקט להקמת תשתית ענן AWS ואבטחת מידע בחברת Peer39. היקף הפרויקט, שארך כשלושה חודשים, מוערך במאות אלפי שקלים.

Peer39 מספקת מידע למותגים, מפרסמים וסוחרים און-ליין לשיפור הביצועים, קנה המידה והניתוח של הפעילות במדיה הדיגיטלית. החברה מספקת מידע נקי מעוגיות (cookies), המאפשר טרגוט מדויק, בטוח ומותאם אישית לקהלי יעד ומבצעת מיליארדי טרנזקציות של מידע מידי יום.

במהלך הפרויקט’ הועברה הפעילות המלאה של Peer39 מהדאטה-סנטר המקומי לפלטפורמת הענן של AWS. הפרויקט כלל התיחסות לאספקטים של ביצועים, אבטחת מידע, תכנון הפריסה ויכולת גידול. כמו כן, בוצעה אופטימיזציה של משאבי הענן, על מנת לנהל את ההיבט הפיננסי בתפעול השוטף של סביבה זו.

Comm-IT שילבה את Peer39 במסגרת מימון ייחודית של AWS  לסטארט-אפים, בשם "Activate", המאפשרת מימון של עד עשרות אלפי שקלים בתהליך המעבר לענן.

״Peer39 מצטרפת לשורת חברות סטארט-אפ שבחרו לעבור, בליווי מקצועי שלנו, לענן של AWS וזכו לתנאים משופרים ולאופטימיזציה של משאבי הענן״, מסר ליאור ביאליק, סמנכ״ל פעילות הענן ב-Comm-IT. ״יותר ויותר ארגונים מקבלים בימים אלו החלטה לעבור לענן, ואנו דואגים לכך שימנפו את היתרונות הבולטים שלו במהירות וביעילות פיננסית מרבית".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית