שותפים חדשים בחברת T9Design

אלוף (מיל.) טל רוסו הצטרף ליו"ר החברה ואל"מ (מיל.) עופר צמחי כשותף עיסקי

חברת T9Design הישראלית, המתמחה בעיצוב, פיתוח וייצור טקסטיל טכני בתחום הביטחוני והאזרחי, הודיעה השבוע על צירופו של אלוף (מיל.) טל רוסו כיו"ר הדירקטוריון של החברה. בנוסף, צורף להנהלת החברה אל"מ (מיל.) עופר צמחי שיקדם את תחום הפיתוח העסקי בפעילות המקומית והבינלאומית.

מהחברה נמסר כי הצטרפותו של האלוף רוסו לחברה נובעת מתוך האמונה כי השילוב בין חברת טי.טי. 9 עיצוב בע"מ, כחברה מהמובילות בענף הטקסטיל הבטחוני /טקטי בישראל, יחד עם ניסיונו הרב של רוסו הן בתחום הצבאי והן בתחום העסקי הטקטי עשויים לתרום רבות לקידומה של החברה ופתיחתם של ערוצים נוספים. לדברי לירן כהן מנכ"ל החברה, "אנו נמצאים בתהליך של גדילה וכחברה אנו גאים על הצטרפותם של רוסו וצמחי כשותפים. זה מראה על חוזק החברה ועל האמון שלהם בנו כחברה עם יכולות. "

 אלוף (מיל.) רוסו היה ממקימי יחידית שלדג ושימש במגוון תפקידים פיקודיים בצה"ל, ביניהם: סיירת מטכ"ל, חטיבת הנח"ל ופיקוד על אוגדת דרום  והיה שותף לאין ספור מבצעיים והחלטות פיקודיות. אל"מ (מיל.) עופר צמחי שימש בעבר כמנכ"ל במספר חברות תעשייתיות בתחומי הפלסטיקה, אריזה וחומרים מרוכבים ואף כיהן כדירקטור בחברות פרטיות וציבוריות ביניהן חברת תפרון (טקסטיל מתקדם) וכיום משמש גם כדירקטור בחברות מוצרי מעברות, אבן קיסר ורדהיל ביופארמה כמנהל פיתוח עסקי. 


 

 

אולי יעניין אותך גם