אודיקס משיקה פתרון CDR למיקרוסופט 365 

חברת הסייבר הישראלית אודיקס משיקה את FileWall™. הפתרון זמין למשתמשים בחנות היישומים Microsoft AppSource

אודיקס משיקה פתרון CDR למיקרוסופט 365 

ד"ר אורן איתן. צלם: תומר שלום

חברת הסייבר הישראלית אודיקס (odix), מובילה עולמית בטכנולוגיית הלבנת קבצים, הודיעה היום על השקת FileWall™ - פתרון אבטחת סייבר מתקדם לשוק ה-SMB. הפתרון החדש מפעיל יכולות אפקטיביות לנטרול נוזקות ומגן מפני התקפות סייבר מבוססות קבצים, וזאת באמצעות טכנולוגיה חדשנית שהייתה זמינה עד כה לארגוני אנטרפרייז בלבד.

במציאות בה 62 אחוזים מהתקפות הסייבר מופנות כלפי ארגונים קטנים ובינוניים (SMBs), וכאשר 60 אחוז ממתקפות אלה גורמות לסגירת העסק בתוך 6 חודשים מהתקיפה, עולה צורך ברור בפתרון אבטחת סייבר חדש לשוק ה-SMB, שיאפשר לארגונים קטנים ובינוניים להגן על עצמם בעלויות סבירות. השקת FileWall ממצבת באופן ייחודי את אודיקס כחברה חדשנית, המביאה לקהילת משתמשי Microsoft 365 יכולות הגנה המשנות את כללי המשחק.

אודיקס פיתחה את FileWall בעזרת מימון מתוכנית Horizon 2020 של הנציבות האירופית, במטרה לספק לארגונים קטנים ובינוניים הגנה מפני תוכנות זדוניות באותה רמה שיש לתאגידי ענק. FileWall הוא יישום אבטחה בגישת CDR (ר"ת - Content Disarm and Reconstructions) למשתמשי Microsoft Office 365, והוא זמין לשימוש מידי בחנות היישומים העסקיים Microsoft AppSource. FileWall נועד לפעול יחד עם פתרונות אבטחה קיימים של מיקרוסופט, כגון Exchange Online Protection ו- Advanced Threat Protection, וזאת במטרה לספק ללקוחות עסקיים יכולות מקיפות של בדיקת תוכן ונטרול התקפות מבוססות קבצים.

ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל אודיקס: "FileWall מציגה פרדיגמה חדשה עבור חברות קטנות ובינוניות, ומאפשרת להם לצרוך פתרון אבטחה ברמה ארגונית המופעל באופן מידי וזמין במחיר סביר. משתמשי FileWall רבים כבר החלו להתפעל מהניסיון שלהם עם השירות בחודשים האחרונים. אני שמח לומר שבעקבות שביעות הרצון של משתמשים ולאור הדירוג הגבוה לו זוכה FileWall מאדמינים של מיקרוסופט 365, אנו מצפים שהוא יעזור להרחיב את הגנת הסייבר של מאות מיליוני משתמשים בקהילת Microsoft 365."

Filewall מגן על משתמשים באמצעות סינון התוכן של קבצים מצורפים, אכיפה של מדיניות סוגי קבצים ופירוק התוכן והרכבתו מחדש. המוצר החדשני מכיל אלגוריתמים מתקדמים ומבוססי פטנט, אשר מנטרלים קודים זדוניים פוטנציאלים (Malware) החבויים בקבצים - לרבות נוזקות חדשות שאינן מוכרות או ידועות עדיין לקהילת הסייבר. הגישה הייחודית של אודיקס מאפשרת למשתמשים ארגוניים לפתוח בבטחה קבצים בשימוש יומיומי (כגון מסמכי Office, PDF, תמונות וסרטונים) מבלי לחשוש שווירוס חדש ולא ידוע חבוי באחד מהם. 

טובי באוארס, מנהל קבוצת היישומים העסקיים במיקרוסופט העולמית: "אנו שמחים לצרף את FileWall לחנות היישומים Microsoft AppSource, אשר מעניקה ללקוחותינו גישה לפתרונות הטובים ביותר של רשת השותפים הרחבה שלנו. Microsoft AppSource מציעה ללקוחותינו פתרונות כגון FileWall של אודיקס, כדי לעזור להם לענות על צרכיהם מהר יותר."