סנסוגארד סיפקה מערכות חיישני קרקע למשרד הביטחון

במקביל לאספקה זו, החברה זכתה בסוף חודש אוגוסט האחרון בחוזה לאבטחת מתקן תשתית באפריקה באורך של 40 ק"מ

SensoGuard
 

חברת סנסוגארד (SensoGuard) הישראלית, המתמחה בפיתוח וייצור פתרונות ומוצרים ביטחוניים מבוססי טכנולוגיה ססמית, דיווחה בסוף שבוע זה על אספקת משלוח נוסף של 50 מערכות חיישני קרקע ללא-פיקוח (UGS) למשרד הביטחון הישראלי.

סנסוגארד מציעה מספר מערכות טקטיות של UGS (חיישני קרקע ללא פיקוח) המבוססות על הטכנולוגיה הסייסמית). לטענת החברה, מערכות ה-UGS מוכחות בשדה הקרב, מופעלות סוללות במשך שנים, Plug & Play, ללא צורך בתחזוקה ועם חסינות מפני תנאים סביבתיים. ערכות טקטיות של חברת סנסוגארד נמצאות בשימוש משרד הביטחון מאז 2013 ולדברי גורמים בחברה היא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מספר יחידות לקבלת משוב ובקשות לשינויים והתאמות.

סמנכ"ל התפעול של סנדוגארד, רונן אמיתי אמר: "קבלת הזמנות חוזרות ונשנות ממשרד הביטחון הישראלי מעידה על אמון הלקוח ושביעות הרצון הגבוהה מהמערכות ומשירותי המכירה שלנו. הדיון הפתוח והמקצועי בין סנסוגארד ומשרד הביטחון משרת את שני הצדדים ואנו לומדים מדי שנה כיצד להפוך את המערכות שלנו לטובות, חכמות ויעילות יותר."

במקביל לאספקה זו, דיווחה החברה כי זכתה בסוף חודש אוגוסט האחרון בחוזה לאבטחת מתקן תשתית באפריקה באורך של 40 ק"מ. במתקן תותקן מערכת זיהוי חדירות תת-קרקעית InvisiFence. החיישנים הססמיים של סנסוגארד יוצרים גדר וירטואלית ברוחב של 8 מטרים ובעומק של 25 מטרים. המערכת מנתחת באופן רציף אותות בזמן אמת ומחפשת דפוסי צעדים, חפירות ופעילויות רכבים. יחד עם המערכת יותקנו גם מצלמות טרמיות PTZ והכל ישולב בתוכנת הפיקוד והפיקוח.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית