חברת INTHEGAME גייסה 1.2 מיליון דולר

בנוסף, החברה חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם NAB מהחברות המובילות להפקת אירועים בעולם הברודקסט

צילום: חנה טייב

חברת INTHEGAME ההופכת כל שידור דיגיטלי לאינטראקטיבי באמצעות מערכת הפעלה וניהול פעילויות צופים גייסה השקעה של 1.2 מיליון דולר. בנוסף, החברה חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם NAB מהחברות המובילות להפקת אירועים בעולם הברודקסט. 

כמו כן הטכנולוגיה של  INTHEGAME תשמש ליצירת וניהול אינטראקציה של מיליוני צופים ברחבי העולם באליפות ארצות הברית בגולף, אשר תתקיים בין התאריכים 14-20 בספטמבר. בנוסף, החברה נמצאת בשלבי אינטגרציה מתקדמים עם כמה מחברות הברודקאסט הגדולות בעולם.

את החברה מובילים אבירם שרון (מנכ"ל) ואיתי ארבל (CTO) יזמים סדרתיים, המגיעים עם ניסיון עשיר בתחום המדיה-טק לאחר שעבדו במיזמים קודמים עם חברות מובילות כגון FORBES, USA TODAY, WIKIA ועוד. לאחרונה הצטרף לחברה ירון קוטלר כ-CSO. קוטלר, מיזמי QUALITEST שנמכרה לפני מספר חודשים בכ-400 מ' דולר לקבוצת הפרייבט אקוויטי Bridgepoint.   

עם תחילת דרכה עשתה INTHEGAME שיתוף פעולה עם -TWITCH שבבעלות אמזון ולאחרונה הרחיבה את הפלטפורמה באמצעות תמיכה במגוון רחב של שידורים וז'אנרים שונים. לאחרונה הצטרפה INTHEGAME לתכנית ההאצה- Techstars TLV, פלטפורמה גלובלית להשקעות וחדשנות, שלה כ-50 תוכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים.

INTHEGAME מאפשרת לצופים להפוך להיות חלק פעיל משידור דיגיטלי ומההתרחשות במסך באמצעות מערכת הפעלה וניהול פעילויות צופים. בעקבות משבר הקורונה ולאור זאת ששידורי ספורט, תוכניות ושעשועוני טלוויזיה מתקיימים ללא קהל ומרבית התכנים משודרים בדיגיטל, גבר הביקוש של גופי השידור ושל הצופים לאינטראקציה עם התוכנית. המערכת של INTHEGAME מפיחה חיים בשידורי VOD ומאפשרת אתגרים נושאי פרסים, צ'אט חי עם שחקנים ושלל ריגושים ותמריצים לצופים אשר הופכים להיות חלק פעיל מהשידור הדיגיטלי.

המערכת תומכת בשידורים חיים, תכני עבר וקליפים ומתאימה למגוון רחב של תכנים כמו חדשות, שידורי ספורט, תוכניות ריאליטי, תוכניות פאנל, שעשועונים ועוד. לכל אחד מהמודלים ניתן להוסיף נותני חסות ואת האינטראקציות המתרחשות בדיגיטל ניתן לשקף גם בשידור הלינארי.

בלחיצת כפתור ניתן להוסיף לשידור צ'אט, סקרים, דירוגים ומגוון תחרויות צופים ולהשתתף באופן ישיר בהתרחשויות על המסך בזמן אמת. INTHEGAME מייצרת חווית צפיה אישית בה הצופה בוחר איזה מידע נוסף הוא מעוניין לקבל בזמן השידור, מתי לקבלו ולהתבטא באופן פעיל בתכנים המעניינים אותו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית