תא״ל פרופ׳ אלון גלזברג נכנס לתפקידו כקרפ״ר

מחליף את תא״ל ד״ר טריף בדר, שמסיים את שירותו הצבאי לאחר 28 שנים. ״לאורך השנים חווינו הצלחות וגם כאב. תחושות הגאווה על השתייכותי לחיל הרפואה, הסיפוק, כמו גם האחריות, היו שם תמיד״, אמר גלזברג

צילום: דובר צה״ל, מתוך אתר צה״ל

אתמול (רביעי), נכנס תא"ל פרופסור אֵלון גלזברג לתפקיד קצין רפואה ראשי. טקס החילופים נערך במתכונת מצומצמת במפקדת החיל בבסיס תל השומר, במעמד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג׳מן, מפקד זרוע היבשה, אלוף יואל סטריק, מפקדים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

תא"ל פרופסור גלזברג מחליף בתפקידו את תא"ל ד"ר טריף בדר, אשר כיהן כקצין רפואה ראשי במהלך שלוש השנים האחרונות ומסיים את שירותו הצבאי לאחר 28 שנים.

״טריף, בחודשים האחרונים נמצא החיל בהנהגתך בחזית העשייה הצבאית והלאומית במערכה רפואית מורכבת, באי וודאות מתמשכת אל מול אויב שאינו נראה לעין. עמלתם לילות כימים, התארגנתם במהירות יוצאת דופן על מנת ליצור פתרונות לשימור בריאות המשרתים וכשירותו של צה״ל למשימותיו", אמר ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג׳מן.

"אֵלון, אתה מגיע לתפקיד כשבאמתחתך כל הידע והניסיון לכך. אני סמוך ובטוח כי חשיבתך החדשנית, ניסיונך רב השנים ויכולותיך האישיות, תצעיד את חיל הרפואה למחוזות חדשים וחדישים לאור צרכי השעה והמציאות המשתנה", הוסיף אלוף תורג׳מן. "אנשי חיל הרפואה, בשנה האחרונה אתם מצויים בחזית העשייה במערכה בנגיף הקורונה, בתקופה זו יותר מתמיד אני גאה להיות מפקדיכם, גאה להביט על חבורה איכותית כה מגוונת, מחויבת ומסורה. המשיכו בעשייתכם החשובה ודעו כי צה״ל כולו זקוק לכם וסומך עליכם״.

"אני יודע להגיד בביטחון מלא שאם הייתה ניתנת לי ההזדמנות לחזור לנקודת ההתחלה ולהחליט שוב מה לעשות, הייתי בוחר את אותה הדרך", אמר הקרפ"ר היוצר, תא"ל ד״ר בדר, "מסלול שאפשר לי להיות בתפקידים חשובים, מרכזיים ומשפיעים שבכל אחד מהם הרגשתי שליחות כפולה הקשורה לכפילות המדים שלי – מדי הרופא ומדי הקצין – השליחות הרפואית בהצלת חיים, הענקת הטיפול הרפואי הטוב ביותר והמקצועי ביותר לכל מי שזקוק לכך, והשליחות הצבאית בתרומה לכשירות צה״ל ושמירה על ביטחון המדינה״.

״כבוד גדול הוא עבורי לקבל היום את הפיקוד על חיל הרפואה, חיל שבו גדלתי והתפתחתי וזכיתי לתרום ולהיתרם. זכיתי לייצג את החיל בתפקידים שונים – בים, באוויר וביבשה, בתפקידי מטה ופיקוד״, סיפר הקרפ״ר הנכנס, תא״ל פרופ׳ גלזברג. ״לאורך השנים, חווינו הצלחות וגם כאב, הצלנו חיים וגם איבדנו חברים, אולם תחושות הגאווה על השתייכותי לחיל הרפואה, הסיפוק, כמו גם האחריות, היו שם תמיד. יש לנו אנשים מעולים שבמעולים. משימתנו להמשיך ולהניח את היסודות להצלחתם ולתת להם את המרחב לפרוח. גאה בכם מאוד ומאמין בכם״, סיכם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית