נוטניקס מכריזה על אבטחת Zero Trust

החברה מציגה את הFlow Security Central, ממשק ניהול מרכזי מבוססת SaaS, בכנס השנתי .Next 

ירון כהן. צילום: ניב קנטור

נוטניקס, מובילה במחשוב ענן ארגוני, הכריזה בכנס השנתי .Next על יכולות חדשות בפלטפורמת התשתיות האחודות (Hyperconverged-Infrastructure), כשהיא מציגה שורה של חידושים עבור מרכזי נתונים וענן. חידושים אלו כוללים קפיצת מדרגה של 50% במהירות הביצועים, ניטור אבטחה מקצה לקצה כדי לתמוך באסטרטגי Zero-Trust, יכולות של רשת וירטואלית כדי לפשט יישום בעננים מרובים ואוטומציה מורחבת עם יכולות של תקצוב לניהול משאבי הענן.

כחלק מהמחויבות ארוכת הטווח של נוטניקס לאספקת שירותי תשתית מאובטחים, החברה הכריזה על אבטחת Zero-Trust פשוטה יותר ויכולות אבטחה נוספות עם הצגת Flow Security Central, ממשק ניהול מרכזי מבוססת SaaS, המספק ניטור לצורך עמידה בתקנות ורגולציה, שקיפות רשת ותפעול אבטחה, בעננים פרטיים מבוססי נוטניקס וסביבות ענן פרטי.

אסטרטגיית Zero-Trust דורשת בקרות מדיניות רשת מדויקות, ואת היכולת לדגום ולעדכן את המערכות בזמן אמת. עם זאת, ארגונים רבים מתקשים להשיג שקיפות לאפליקציות וניהול אבטחה מאוחד. Security Central מספק ללקוחות מרכז לתפעול האבטחה, כך שהם יכולים להעריך בקלות את מצב האבטחה הכוללת של הפעלות נוטניקס בארגון, לקבל המלצות מפורטות לגבי התאמת הסביבות שלהם לרגולציה, המספק את שקיפות הרשת כדי לאבטחה רשתות ענן פרטי וציבורי ואפליקציות לרוחב כל מערכי נוטניקס. 

בנוסף ל- Security Central, נוטניקס הכריזה גם על יכולות אבטחה חדשות, הנמצאות כעת תחת פיתוח, אשר יסייעו ללקוחות לחזק את אסטרטגיית ה- Zero-Trust שלהם, כולל: הרחבות לניהול מפתחות המובנה של נוטניקס והצפנת נתונים - כדי לספק סביבה מאובטחת ופשוטה יותר להפעלות קצה ו- ROBO. 

עדכונים נוספים בפלטפורמת ה- HCI כוללים בין היתר שיפור ביצועים של 50% המושג באמצעות שדרוג נוסף של ארכיטקטורת ה- HCI כדי לאפשר ניצול של טכנולוגיות האחסון החדשות ביותר, כולל NVMe מבוסס SSD ו- Intel Optane SSD. כתוצאה מזמן התגובה הנמוך נוצר עליה של עד 50% במהירות הביצועים עבור עומסי I/O אינטנסיבים. 

בנוסף לכך הציגה נוטניקס את טכנולוגיית Blockstore החדשה של החברה, לניהול עצמי של אחסון, מספקת יעילות גבוהה בהרבה ממערכות קבצים מסורתיות ומאפשרת ניהול עצמי פשוט של מערך האחסון. נוטניקס גם הכריזה על על פיתוח יכולות רשת וירטואלית חדשות ב- Nutanix Flow, אשר משולבות באופן מובנה אל תוך מערך התוכנה Nutanix HCI ומאפשרות להקים רשתות וירטואליות להפעלת ענן בקלות רבה יותר. 

על בסיס מבנים ברורים של VPC (ענן פרטי וירטואלי), אשר נמצאים בשימוש על ידי ספקי הענן המובילים, Flow Networking יפשט משימות הקשורות ביצירה, בידוד וניהול רשתות מוגדרות תוכנה - רשתות אשר מחברות אפליקציות הפועלות על מרכזי נתונים פרטיים ובענן ציבורי. הפתרון יסייע להקל את ההפעלות של רשתות היברידיות וריבוי עננים. 

לדברי ירון כהן, מנהל צוות מנהלי מערכות בנוטניקס ישראל, "HCI הפך לסטנדרט המהווה בסיס לעננים פרטיים, והתוכנה של נוטניקס זוכה להערכה מצד 17,000 לקוחות ואנליסטים בזכות פשטות ללא תחרות, גמישות, עמידות ואבטחה. כל אלה יחדיו הופכים את נוטניקס למובילה ללא מתחרים בשוק ה- HCI אשר צומח במהירות. 

"לאחרונה, החברה זכתה להכרה כמובילה בדוח Forrester Wave לתשתיות מאוחדות לרבעון השלישי של 2020. בדוח של פורסטר נוטניקס זכתה לציון הגבוהה ביותר בכל הקטגוריות: היצע נוכחי, אסטרטגיה ונוכחות שוק. הדוח של פורסטר ציין כי "נוטניקס שמרה על מיקומה בראש שוק ה- HCI עם חדשנות, השקעה במחקר ופיתוח, מומנטום במכירות, שותפויות, וזכיה בלקוחות חדשים מכל האזורים ומגזרי השוק. יש לה מפת דרכים ברורה ומרשימה עבור כל מוצריה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית