נוטניקס מכריזה על שותפות עם Microsoft Azure

במסגרת שיתוף הפעולה יספקו החברות פתרון היברידי עם ניידות יישומים חלקה, לצד ניהול מאוחד והרחבת תשתית ענן משותפת

נוטניקס מכריזה על שותפות עם Microsoft Azure

BIGSTOCK/Copyright: World Image

נוטניקס, מובילה במחשוב ענן ארגוני, הכריזה על שותפות חדשה עם מיקרוסופט, שתאפשר לשתי החברות לספק פתרון היברידי עם ניידות חלקה של יישומים, נתונים ורישיונות, לצד ניהול מאוחד לרוחב סביבות מקומיות וענן Azure, באמצעות הפעלת Nutanix Clusters על גבי Azure.

כתוצאה מהשותפות, נוטניקס ומיקרוסופט יספקו מספר יתרונות ופתרונות. שתי החברות יתמקדו בהרחבת תשתית הענן ההיברידית של נוטניקס על גבי Azure. שיתוף הפעולה יכלול פיתוח של שרתים מוכנים ומותאמים לנוטניקס על גבי Azure, אשר יתמכו במערכים ושירותים של נוטניקס. לקוחות המריצים עומסי עבודה על Nutanix Clusters ב-Azure ייהנו מ-Azure Hybrid Benefit וכן מעדכוני אבטחה מורחבים כדי לשפר עלויות, אבטחה ויעילות. ניתן גם להפעיל ולנהל Instances של Azure מתוך ממשק הניהול של נוטניקס, מה שיספק חוויה עבודה אחידה וניוד עומסי עבודה באופן היברדי בעננים ציבורים ופרטיים, ללא צורך בבניית ארכיטקטורה חדשה לאפליקציות שלהם.

סקוטי גותרי, סגן נשיא ענן ו- AI במיקרוסופט, אמר: "חברות רבות עומדות בפני מורכבויות שונות כאשר הן מנהלות סביבות של ענן היברידי בענן הציבורי והפרטי. אנו נרגשים לשתף פעולה עם נוטניקס כדי להעניק ללקוחות גמישות וחוויה רציפה באמצעות שילוב הפתרונות״.