קונטרופ תספק לצי הוייטנאמי מערכת תצפית מתקדמת

החברה הישראלית פיתחה מערכת המעניקה פתרון מלא לכלי השייט ומבטיחה תצפית רציפה ויכולה לפעול גם בתנאים קשים. תותקן בספינות חדשות של משמר החופים הוייטנאמי הנבנות בימים אלה

BIGSTOCK/Copyright: Vacilando

חברת קונטרופ תספק לספינות משמר החופים של וייטנאם מערכות תצפית ימיות קלות-משקל ובעלות ביצועים מתקדמים. קונטרופ, המתמחה בפיתוחים בתחומי אלקטרו-אופטיקה ואינפרא-אדום, נבחרה לספק את מערכת ISEA-25HD להתקנה בספינות חדשות של צי וייטנאם הנבנות במספנות L&T בהודו, ובמספנות Hong Ha בווייטנאם.

המערכת של קונטרופ מעניקה פתרון מלא לכלי שיט: מדובר במערכת מיוצבת ג'יירו, המבטיחה תצפית רציפה, ראות בהירה בתנאי ים קשים ומבנה קשיח המאפשר פעולה בתנאי ערפל, לחות, מליחות גבוהה ונתיזי מים.  המערכת כוללת יכולות דיגיטליות ומכניות, תצפית לטווחים מרבים, חיישנים רגישים ומצלמת דימוי תרמי. המערכת ישימה למבצעי חילוץ חיפוש והצלה, אכיפת חוק בים, הגנה על מים כלכליים, פעילות נגד פיראטים, דיג בלתי חוקי ומבצעים מיוחדים.

חגי אזני, מנכ"ל קונטרופ, מוסר כי המערכות של החברה פותחו במיוחד לפי דרישות הלקוחות לפעילות בסביבה ימית. מוצרי קונטרופ מצויים בהפעלה יומיומית במסגרת פרוייקטים קריטיים של יכולות תצפית מתקדמות באתרים שונים בכל רחבי העולם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית