וויפרו גבעון זכתה בפרס ״ספק השנה״ של בואינג

מדובר בחברה הישראלית הראשונה שזוכה בפרס היוקרתי, לאחר שהייתה מועמדת חמש פעמים בעבר. ועדת הפקס שיבחה אותה על ביצועיה בתחומי טכנולוגיית הייצור, האיכות, התחרותיות ועוד

וויפרו גבעון. צילום: באדיבות החברה

חברת וויפרו גבעון, המייצרת מכלולים תעופתיים, זכתה לאחרונה בפרס ״ספק השנה״ של חברת בואינג. זוהי החברה הישראלית הראשונה הזוכה בפרס היוקרתי הבינלאומי.

חברת בואינג מפעילה את אחת משרשרות אספקה הגדולות והמורכבות בעולם הכוללת למעלה מ-12,000 ספקים ב-60 מדינות הפרוסות על פני חמש יבשות. וויפרו גבעון הייתה מועמדת לפרס חמש פעמים בעבר, והשנה בחרה בה ועדת הפרס המורכבת משורת מנהלים בכירים בחברת בואינג העולמית. בנימוקי הזכייה ציינה הוועדה את ביצועיה יוצאי הדופן של החברה בתחומי טכנולוגיית הייצור, איכות, אספקה במועד, תחרותיות, שמירה על איכות הסביבה ויעילות שירות הלקוח.

רונן גבעון, מנכ"ל וויפרו גבעון, מסר כי "מגיפת הקורונה מציבה אתגרים חסרי תקדים בפני תעשיית התעופה העולמית, ולכן אנו גאים במיוחד להיות החברה הישראלית הראשונה הזוכה בפרס כה יוקרתי וחשוב. לפני שמונה שנים בואינג החליטה לתת לנו הזדמנות, ואנו לקחנו אותה בשתי ידיים. בואינג למעשה ׳גידלה׳ אותנו להיות שחקן תחרותי ואיכותי בתעשיית התעופה העולמית, ובעת הזו אנו עומדים לצידה כשותף אמת".

וויפרו גבעון, הממוקמת בקריית ביאליק, היא חברה בת בבעלות מלאה של קבוצת וויפרו העולמית, אשר הכריזה לאחרונה בשיתוף עם בעל השליטה בה, המיליארדר והפילנתרופ ההודי, עזים פרמג'י, על תרומה בהיקף של 132 מיליון דולר למאבק במגפת הקורונה. מדובר בתרומה המדורגת כשלישית בהיקפה עד כה. עזים פרמג'י, בעל השליטה בחברה, הוא גם אחד ממשקיעיה המוקדמים של חברת התרופות מודרנה, אשר מובילה את המרוץ לפיתוח חיסון לנגיף הקורונה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית