שיתוף פעולה חדש בין פייסבוק לדרופבוקס

יאפשר למשתמשים לייבא בקלות תמונות וסרטונים מפייסבוק ישירות לדרופבוקס – ולשמור אותם באופן מסודר ובטוח

bigstock

דרופבוקס ופייסבוק הכריזו על שיתוף פעולה חדש שיאפשר למשתמשי פייסבוק להעביר ולשמור בקלות את התמונות והסרטונים ישירות מהפייסבוק לחשבון הדרופבוקס שלהם. מרבית המשתמשים בפייסבוק צוברים אלפי תמונות וסרטונים ברשתות החברתיות. באמצעות האינטגרציה החדשה ניתן כעת לייבא את ספריית התמונות והסרטונים מפייסבוק לדרופבוקס בכמה לחיצות בלבד, בדרך פשוטה ומאובטחת, באמצעות חיבור הפייסבוק לחשבון דרופבוקס. 

הקבצים יועברו ברקע, כאשר אין צורך להשאיר את המחשב מופעל או לבהות בשורת המצב. עם סיום ההעברה תתקבל הודעה, ובנקודה זו יהיה ניתן לראות את הקבצים בתיקיה חדשה "העברת תמונות". הכל יקובץ לפי אלבומים ויהיה מוכן לארגון בדרך הנוחה לכל משתמש. בנוסף, למשתמש תהיה שליטה למי בדיוק יש גישה לתמונות ולסרטונים. הקבצים יוגדרו פרטיים כברירת מחדל, ומשם ניתן יהיה לשתף אותם עם מי שבוחרים. 

"המטרה שלנו בדרופבוקס היא לספק מוצרים ושירותים שהופכים את חייהם הדיגיטליים של המשתמשים שלנו לקלים ופחות כאוטיים, כך שהם באמת יכולים להתמקד במה שחשוב", אמר ג'יימי יאנג פרלמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדרופבוקס. "זו הסיבה שהיום אנו שמחים לשתף פעולה עם פייסבוק בכלי ניידות נתונים שמאפשרת למשתמשים את היכולת לייבא את התמונות והסרטונים שלהם מפייסבוק לדרופבוקס בכמה לחיצות בלבד.

"אנשים כבר לא מוכנים להיות נעולים בשירות או מוצר אחד, ורוצים את החופש להשתמש בכלים שהם אוהבים. אנו נמשיך לחפש דרכים להשתלב בצורה חלקה עם המוצרים הטובים ביותר, כדי שנוכל לשמש כפלטפורמת החיבור לכל כלי הפרודוקטיביות והמכשירים המובילים כיום. "

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית