פיקוד הסייבר האמריקני עובר מהגנה להתקפה

מפקדת הפיקוד עברה למטה חדש בג׳ורג׳יה, בו הוקם מרכז מבצעים מתקדם שיאפשר לפיקוד לשלב מידע ומודיען עם מבצעים וכך ״להשתתף באופן מלא במבצעים התקפיים ורבי השפעה״

פיקוד הסייבר האמריקני עובר מהגנה להתקפה

צילום: מתוך אתר פיקוד הסייבר האמריקני,  US Cyber Command  

מפקדת פיקוד הסייבר של צבא ארה״ב עברה בשבוע שעבר למשכנה החדש בפורט גורדון במדינת  ג׳ורגיה, למבנה חדיש בו הושקעו 366 מיליון דולר. מפקד הפיקוד, גנרל סטיבן פוגרטי, מסר כי ״המעבר למפקדה החדשה יאפשר לפיקוד להשתתף באופן מלא במבצעים התקפיים ובמבצעים רבי השפעה״. בטקס מעבר הפיקוד, אמר פוגרטי כי ״"אנו נמלא תפקיד הרבה יותר ישיר ומשמעותי במבצעי תקיפת סייבר ומבצעי 'השפעת' סייבר".

על פי ידיעה באתר Defense News, פוגרטי התייחס לכך שהממשלה האמריקנית נקטה עד כה במדיניות של סייבר הגנתי. "כרגע אנו מצויים עדיין בשלב שהוגדר 'פעולה והגנה'. אנו מקבלים מידע על המתרחש ועל שינויים ברשתות המחשבים על בסיס מיידי מדקה לדקה, וזה יאפשר לנו לעבור לשלב הבא של שילוב מידע ומודיעין עם מבצעים, עם לוחמה אלקטרונית וגם על מבצעים בתחומי הסייבר המסחרי".

בבניין המטה החדש הוקם מרכז מבצעים חדיש ומתקדם המאפשר "לחוש ולהבין את מלוא סביבות המידע בעולם כולו עם קישוריות לכל זרועות הצבא האמריקני", כך על פי פוגרטי.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל