Welltech1 תשקיע בסטארט-אפ PopBase 

החברה פיתחה פלטפורמת משחקים שמלמדת ילדים לנהל אורח חיים בריא וגייסה עד היום כ-1.8 מיליון דולר

גלית הורוביץ. צילום: סטודיו פרג'

את פופבייס, שזכתה מבין 152 חברות בתחרות הסטארט-אפים הבינלאומית שיזמה Welltech1 בשיתוף עם ה-Global Wellness Institute, ייסדו האמריקנית ליסה וונג, הישראלי עמית טישלר, והבריטי ריצ'ארד וויקס שגייסו עד היום כ-1.8 מיליון דולר. 

Welltech1 – הקרן והחממה הישראלית הראשונה המתמחה בטכנולוגיות בתחומי ה-wellness תשקיע 400,000 דולר בסטארט-אפ PopBase, לאחר שזכה לצד סטארט-אפ נוסף, מבין 152 חברות, בתחרות הסטארט-אפים הבינלאומית שיזמה Welltech1 בשיתוף ה-Global Wellness Institute, כחלק מיוזמת ה-Moonshot שמטרתה אימוץ אורח חיים בריא ומניעה מוקדמת של מחלות. בתחרות השתתפו סטארט-אפים בתחומי הוולנס מ-25 מדינות בהן ארה"ב, קנדה, בחריין, דנמרק, אוסטרליה , הודו, הונג קונג, צ׳ילה וישראל.

PopBase פיתחה פלטפורמת משחקים מוגנת פטנט, המלמדת ומעודדת ילדים לאמץ אורח חיים בריא. עד היום גייסה החברה כ-1.8 מיליון דולר ממשקיעים ישראלים ואמריקאים בהם המאיץ האמריקאי The Brandery של gener8tor, קבוצת המשקיעים הוותיקה Queen City Angels, חברת המדיה Baron VR ועוד. כספי הגיוס ישמשו להרחבת הצוות כדי להאיץ את פיתוח המוצר. לקראת סוף השנה יחלו בסבב גיוס נוסף שיוביל אותם להשקת המוצר לצד גיוסים אסטרטגיים של מפיקי תוכן, אנשי שיווק ובקרת איכות.

הפלטפורמה מנגישה מידע בגובה העיניים באמצעות סיפורים ומשחקים, בין אם מדובר באימוץ אורח חיים בריא, הכולל תזונה, שינה, וכושר גופני. הסיפורים והמשחקים מבוססים על דמויות הדומות במאפייניהם הבריאותיים לילדים. בנוסף המטפלים של הילדים (למשל תזונאים ורופאים) יכולים להזין נתונים בפלטפורמה ולהתעדכן דרכה. האפליקציה מתאימה לכל מכשיר קצה, והמוצר, שנקרא Woodland Fables, יושק בסתיו 2021 ישירות ללקוחות הקצה כמנוי חודשי. 

על פי מחקרים, 42% מהילדים בארה"ב סובלים מהשמנת יתר, ו-25% מהילדים בארה"ב סובלים ממצב כרוני כלשהו. עם זאת, שיעורי ההיענות לשגרה הטיפולית אינם מספקים בין אם בגלל חוסר נגישות והבנה של המידע הבריאותי של הילדים או של בני משפחותיהם. הפלטפורמה של פופבייס, שמשלבת בין גיימינג למדיה חברתית דו כיוונית, הופכת מידע מסובך - לקל להבנה ויישום. הפלטפורמה והפעילות הייעודית לכל ילד מתעדכנת בהתאם לפידבקים של הילדים. 

גלית הורוביץ ואמיר אלרואי, מייסדי Welltech1: "לאחר תחרות קשה בה בחנו עם שותפינו לתהליך פייסבוק, נייקי, פפסיקו, חברת הביטוח הראל ועוד – למעלה מ-150 סטארטאפים בתחומי הוולנס מכל העולם, אנו שמחים לבשר על השקעה בפופבייס. התחרות נערכה בשיתוף עם ה-Global Wellness Institute כחלק מיוזמת ה-Moonshot שמקדמת אורח חיים בריא ומניעת מחלות, ואנחנו נציגיה בישראל." 

Welltech1 הוקמה בשנה שעברה ומאז השקיעה ב-8 סטארט-אפים בהם: קלמיגו, אמקירי, Fitto ו-fitV.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית