צים וקונפידס מקימות חברת ייעוץ בתחום הגנת סייבר לזירה הימית

החברה החדשה בשם ZKCyberStar תספק פתרונות מותאמים בתחומי אבטחת סייבר, מתודולוגיה והדרכה לתעשיית הספנות, הנמלים והענפים הקשורים

צים וקונפידס מקימות חברת ייעוץ בתחום הגנת סייבר לזירה הימית

bigstockphoto

התקפות סייבר רבות על התעשייה הימית גרמו לשיבושים חמורים וגבו מחיר משמעותי, והעלו את המודעות לחשיבות המכריעה של אבטחת הסייבר בענף. על פי דו"ח של Cyber Risk Management, מתקפת סייבר גדולה על נמלים באסיה עשויה לגרום נזק של עד 110 מיליארד דולר לכלכלה העולמית; הערכות אחרות צופות כי פשעי רשת עלולים לעלות לכלכלה העולמית 6 טריליון דולר בשנה עד שנת 2021.

במטרה להציע דרכי התמודדות יעילות עם איומי סייבר, צים מגייסת את הניסיון הנצבר שלה ושיתוף הפעולה הממושך עם מומחי אבטחת הסייבר של חברת KONFIDAS כדי להקים את ZKCyberStar, חברת-בת חדשה המציעה מגוון רחב של שירותי אבטחת סייבר המותאמים ספציפית לתעשיית הספנות והתחומים הקשורים, במטרה להגביר את המוכנות ולהבטיח המשכיות עסקית במקרה של מתקפת סייבר.

ZKCyberStar תספק חבילת שירותים רחבה שתתמוך באבטחת סייבר ובמוכנות תפעולית של חברות, כולל רגולציה, אסטרטגיה ותכנון, מודעות סייבר והכשרה מנהלתית, יכולות תגובה לאירועים, ניהול סיכונים לשרשרת האספקה, מודיעין איומים שוטף, התראות ותקצירים רגולטוריים ועוד. הפיתרון של ZKCyberStar משתמש במתודולוגיה ייחודית, שתוכננה ופותחה במיוחד כדי להשיג מוכנות מקסימאלית להגנה מפני מתקפות סייבר בתעשייה הימית על כל שלוחותיה.

את ZKCyberStar יובילו רונן מרוז כמנכ"ל, רם לוי ואלי זילברמן כספי. אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים: "לצים יש מעמד ייחודי בתחום ההתמודדות עם איומי סייבר בתעשייה שלנו. בשנים האחרונות פנו אלי מנהלי חברות גלובליות המבקשות ייעוץ בנוגע לאיומי סייבר, ובעקבות זאת החלטתי להקים את  ZKCyberStar, במטרה לתמוך ולייעץ לארגונים בענף שלנו, בהסתמך על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם צוות מומחי הסייבר של Konfidas."

רם לוי, מייסד ומנכ"ל קונפידאס: "תעשיית הספנות והלוגיסטיקה חוו עלייה חסרת תקדים בהתקפות סייבר בשנים האחרונות. התקפות אלה מהוות קריאת השכמה לתעשייה שהיא קריטית לסחר הגולבלי ולכלכלה העולמית. ככל שאנו מתקדמים לכיוון מערכות מרושתות אוטומטיות יותר ויותר, אבטחת סייבר הופכת להיות שיקול בעל עדיפות מכרעת. השותפות הייחודית שלנו עם ZIM תאפשר ל-ZKCyberStar לספק פתרונות אבטחת סייבר חזקים, מוכווני לקוח, בשילוב מומחיות ויישום גלובלי."
 

אולי יעניין אותך גם