נס מחזקת את השותפות האסטרטגית עם ברודקום

תשווק בישראל את מוצרי אבטחת המידע הארגוניים של חטיבת סימנטק בברודקום, המספקים פתרונות משולבים הכוללים הגנה על תחנות קצה, גלישה ודליפת מידע, אבטחת זהויות ועוד

BIGSTOCK/Copyright: kentoh

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה על הרחבת ההסכם האסטרטגי עם חברת ברודקום, לפיו תשווק NessPRO בישראל את מוצרי אבטחת המידע הארגוניים של חטיבת סימנטק בברודקום. בחמש השנים האחרונות משווקת הקבוצה בישראל באופן בלעדי את תוכנות מחשבי המיינפריים והתוכנות הארגוניות של ברודקום.

סימנטק, חטיבת אבטחת המידע של ברודקום, מספקת פתרונות משולבים לאבטחת המידע הארגונית, הכוללים הגנה על תחנות קצה, על דוא״ל, גלישה, דלף מידע, תשתיות ואפליקציות ענן, אבטחת זהויות ועוד. בתחילת השנה רכשה החברה פתרון UEBA - User and Entity Behavior Analytics מחברת Bay Dynamics, המאפשר זיהוי אנומליה בהתנהגות העובדים ואיתור עובדים המהווים איום מבפנים.

מרכז הפיתוח של סימנטק בישראל מורכב מארבע חברות שנרכשו בישראל בשנים האחרונות, והוא מוביל פיתוח של טכנולוגיות חדשניות כגון Next Generation CASB, המאפשרת גישה לכל אפליקציה בענן או בתוך הארגון למשתמשים מנוהלים ולא מנוהלים. המוצר פותר את הסיכון בהשבתת שירות ע"י שימוש ב-Reverse Proxy, מספק יכולות למניעת דלף מידע, איתור קוד עוין וזיהוי התנהגות אנומלית חשודה על פני אפליקציות פנים-ארגוניות וחוץ-ארגוניות למשתמשים מחוץ לרשת הארגון ללא סוכן, ומקסימום הגנה בצורת .Zero Trust

"ההסכם עם חטיבת סימנטק בברודקום מהווה עבורנו שלב נוסף בשיתוף הפעולה שהחל ב-2018 בעת שברודקום רכשה את CA שאת מוצריה שיווקנו בישראל באופן בלעדי", אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO. "בשנתיים שחלפו הידקנו את הקשר עם ברודקום ופעלנו רבות להמשך חיזוק מעמדם של מוצרי CA בשוק הישראלי. עתה אנו מצרפים לסל המוצרים את הפתרונות הארגוניים של סימנטק, מעמיקים את השותפות האסטרטגית ומרחיבים משמעותית את הערך הטכנולוגי והעסקי ללקוחות הארגוניים בשוק הישראלי".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית