אלביט תספק מכלולים לנגמ"ש הבראדלי של צבא ארה"ב

החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב זכתה בחוזה מסגרת בסך 79 מיליון דולר לאספקת רכיבים עבור רכבים קרביים משוריינים מסוג בראדלי
 

באדיבות אלביט

 אלביט מערכות הודיעה כי החברה הבת שלה בארצות הברית, Elbit Systems of America LLC זכתה בחוזה מסגרת לכמות וזמן בלתי קבועים (– “ID/IQ” Indefinite Delivery/Indefinite Quantity) מאגף הלוגיסטיקה של צבא היבשה ("Defense Logistics Agency Land").

במסגרת ההזמנה תספק החברה לצבא ארה"ב עמדות הפעלה ידניות לתותחן, עמדות הפעלה ידניות למפקד וכן כרטיסים אלקטרוניים עבור רכבים קרביים משוריינים (רק"מ) מסוג בראדלי ("Bradley"). החוזה, שהנו בעל סכום גג של כ-79 מיליון דולר, יבוצע על פני תקופה של חמש שנים. הזמנת רכש ראשונה בהיקף של כ-26 מיליון דולר במסגרת ה-ID/IQ ולאחריה הזמנה שניה בסך כ-12 מיליון דולר התקבלו ויבוצעו במהלך תקופה של שלוש שנים.
 
עמדות ההפעלה הידניות לתותחן מאפשרות לאנשי הצוות לכוון ולירות באופן מדויק אל המטרות ולעבוד בשיתוף פעולה עם עמדות ההפעלה הידניות של המפקד אשר מניעות את הצריח של הרק"מ ומשדרות אותות למערכות בקרת האש של הצריח. הכרטיסים האלקטרוניים מספקים עיבוד ואספקת חשמל ליחידות של העמדות הידניות.
 
רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה, אמר: "אלביט מערכות אמריקה גאה להציע פתרונות קריטיים למודרניזציה של רכבים יבשתיים עבור צבא ארה"ב על מנת לתמוך בדיוק ובקטלניות של החיילים. קבלת ההזמנה לחוזה זה לתמיכה ברכבים הקרביים המשוריינים מסוג בראדלי, משמעותה שכוחות היבשה של ארה"ב יהיו מצוידים בכל זמן נתון בטכנולוגיה הטובה ביותר להשלמת משימותיהם".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית