MS Tech הישראלית מקימה פעילות בהודו

החברה המקומית תספק שיווק ותמיכה טכנית ברחבי הודו למערכות איתור חומרי נפץ וסמים של החברה

חברת MS Tech הישראלית, המתמחה בתחום החיישנים הודיעה כי בכוונתה להקים חברת בת הודית בבעלות מלאה, MS Tech Innovation Pvt Ltd, כדי להתמקד בשוק המקומי ולספק יכולות ייצור "Make in India".

החברה תחזק את פעילות הייצור, ההרכבה, המכירות, השיווק והתמיכה הטכנית שלה ברחבי הודו בתמיכה בביקוש הגובר למערכות לאיתור חומרי נפץ וסמים. מוצרי הדגל שלה, EXPLOSCAN ו-DUOSCAN, הם חיישני עקבות חומרי נפץ וסמים המשתמשים בחיישני ננו-טכנולוגיה בתדר גבוה מקוורץ קריסטל (HF-QCM) שפותחו ויוצרו על ידי החברה.

שתי המערכות מתאפיינות בתכנון עם יכולות כיול עצמי וניקוי עצמי ורמות זמינות תפעוליות גבוהות. חיישני ננו-טכנולוגיה HF-QCM אינם רדיואקטיביים, ומספקים סביבת עבודה 'ירוקה' ובטוחה. שני הפתרונות אידיאליים לביטחון תעופה ותחבורה, הגנה על מתקנים ותשתיות קריטיות, בקרת צבא, מכס וגבול, בדיקת דואר ויישומי סינון מטענים. המערכות מוכחות מבחינה תפעולית במגוון רחב של טמפרטורות ועומדות אפילו בתנאי סביבה קשים. כולל אבק ולחות.

דורון שלום, מנכ"ל MS Tech אומר כי "התהליך המתמשך להקמת חברת הבת בהודו הוא תוצאה של הבנתנו את הצורך בייצוג מקומי ומהווה צעד נוסף בחיזוק התמיכה והמחויבות שלנו ללקוחותינו בשוק ההודי. אנחנו מצפים בקוצר רוח להמשך שיתוף הפעולה שלנו עם הודותוך תמיכה בחזון של הגברת יכולת הייצור, היצירתיות והתעסוקה שלנו.

"פתרונות גילוי חומרי נפץ וסמים של MS Tech פרוסים בהצלחה כבר בעשרות שדות תעופה בינלאומיים פנימיים ברחבי הודו. פעילויות ה-Make-In-India יאפשרו לנו להרחיב את היכולות שלנו לפרויקטים נוספים בתחום התעופה, ההגנה והביטחון ולשמור על השירות והתמיכה היעילים והמהירים שלנו ללקוחות ההודים שלנו."

אולי יעניין אותך גם