אלסטיק מציגה פתרון חינמי למיגור מתקפות על מערכות Windows ו-macOS

הפתרון מאפשר בנוסף הרחבת אינטגרציית נתונים על גבי Microsoft Defender ATP, Windows PowerShell ו-G Suite
 

bigstockphoto

חברת החיפוש אלסטיק, המפתחת של Elasticsearch ו-Elastic Stack הכריזה על שחרור גרסת בטא, המעניקה פתרון מקיף לאבטחת נקודות קצה, ומשולבת במלואה ב- Elastic Stack, עם ניהול מרכזי ואחיד המופעל בקליק אחד. 

גרסה זו כוללת מניעת התקפה של תוכנות זדוניות במערכות Windows ו-macOS וכן איתור מוקדם ונראות עמוקה deep visibility לכל מערכות ההפעלה העיקריות כולל ווינדוס, מק ולינוקס. פתרון זה מוצע במסגרת ההפצה החינמית של אלסטיק – Basic License. בנוסף, Elastic Security מציעה כעת גם הגנה מורחבת לניטור ענן ציבורי (AWS), וכן אינטגרציה חדשה עם IBM Security המשלבת פלטפורמת אבטחה, אוטומציה ותגובה (SOAR) של IBM Security Resilient.

המשתמשים יהנו גם מגישה חופשית ללמעלה מ- 200 חוקי איתור והגנה מוכנים מראש שמופו ישירות אל MITRE ATT&CK®. חוקי למידת מכונה חדשים ומוכנים מראש וכללי איתור והגנה, מאפשרים למשתמשים לשמור על תשתית הענן שלהם ועל האפליקציות הנמצאות בשימוש רחב, וכן לסייע במניעת נזק ואובדן.

תהליך workflow מותאם קהילה ושיפורים בממשק המשתמש מספקים ביחד מניעה, גילוי ותגובה ומחזקים את יכולתם של ארגונים בתפעול של כל אירוע סקיוריטי. השיפורים בממשק המשתמש של Elastic Security כוללים וירטואליזציה משולבת ואינטראקטיבית המאפשרת לאנליסטים לאתר ולצוד ביעילות איומי אבטחה.

Elastic Security מפשטת את עיבוד הנתונים באמצעות אינטגרציה חדשה לריבוי Hosts ומקורות מידע בענן כולל Microsoft Defender ATP, Windows PowerShell ו-G-Suite. חווית איחוד הנתונים תומכת בפעולות אבטחה, DevSecOps ושימושים נוספים.

"המעבר העולמי לצוותי עבודה מרחוק האיץ את הצורך של הארגונים להגיב במהירות, ליישם תהליכי בקרה חדשים ולעשות זאת תוך ניהול תקציבים וצוותי עבודה קיימים. במטרה להקל על הארגונים להתחיל לעבוד עם פתרון חינמי למניעת תוכנות זדוניות המשולב באופן מלא ב Elastic Stack ומאפשר להרחיב את יכולת הארגונים שלרוב מתמודדים עם העלויות הגבוהות ועם המורכבות של אימוץ אבטחת נקודות קצה אפקטיבי" אמר מייק ניקולס, מנהל מוצר, Elastic Security. 

"זוהי אבן דרך ראשונה משמעותית בבטא שלנו לאספקת פתרון אבטחת נקודות קצה מקיף ומשולב. באלסטיק אנחנו מאמינים כי שקיפות ושיתוף פעולה עם קהילת infosec  הגדולה ביותר הינם יסודות בסיס בהצלחה לעצור את איומי האבטחה המתרבים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית