באטמ בעסקה ראשונה לפתרון ה-NFVTime

פתרון ה-NFVTime ישמש ליצירת רשתות וירטואליות עבור לקוחותיה ועבור ספקי שירותי תקשורת

bigstockphoto

קבוצת באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה כי חתמה על הסכם ראשון עם מפעיל תקשורת Tier-1 עבור פתרון ה-NFVTime לרשתות וירטואליות. הלקוח, שהינו מפעיל תקשורת מוביל עבור ארגונים בינלאומיים וספקי תקשורת גלובליים, פועל מאסיה, וחתם על הסכם רישיון תלת-שנתי לאחר השלמת ניסוי היתכנות מוצלח.

הלקוח יעשה שימוש במערכת ההפעלה NFVTime, אשר פותחה על ידי חברת הבת בבעלות מלאה, טלקו סיסטמס, ליצירת רשתות וירטואליות עבור לקוחותיה ועבור ספקי שירותי תקשורת. החברה תזכה לעמלת רישוי לתקופה מינימלית של שלוש שנים עבור כל הטמעה של NFVTime, הדורשת הטמעה נפרדת לכל לקוח קצה (בין אם לקוח ישיר ובין אם באמצעות מפעיל) אשר יאמץ את הפתרון. 

החברה מאמינה כי פוטנציאל השוק עבור NFVTime הוא משמעותי. לקוח Tier-1 זה משרת לבדו לקוחות, ביניהם מאות מפעילים, בלמעלה מ-160 מדינות ו-3,000 ערים ברחבי צפון ומרכז אמריקה, אסיה, אפריקה, אירופה והמזרח התיכון. בנוסף, כפתרון תוכנה, NFVTime ניתן להטמעה מרחוק, בפריסה נרחבת עם שיעור רווחיות גבוה מאוד משיעור הרווחיות המסורתי של פתרונות התקשורת של הקבוצה.

רשתות תקשורת וירטואליות (NFV) מאפשרות להפעיל פונקציות רשת כתוכנה, עם רכיב חומרה יחיד, במקום עם מספר רב של רכיבי חומרה. כך ניתן להפחית זמן, עלויות ופליטות פחמן של שירותי הטמעה וניהול. NFV עשויה להוות רכיב מפתח במינוף היתרונות הטמונים ברשתות 5G ו-IoT. הקבוצה מאמינה כי היא ממוצבת היטב ליהנות מהביקוש הצפוי מ-NFV מאחר ו-NFVTime הוא מהפתרונות היחידים הפועלים גם תחת ארכיטקטורות ARM וגם תחת ארכיטקטורת Intel (הלקוח החדש מתכנן להפעיל את NFVTime בארכיטקטורת x86 של אינטל).

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ ציין: "הסכם זה הוא משמעותי מאוד עבור באטמ, כשהלקוח Tier-1 זה הוא הראשון עבור פתרון NFVTime. הסכם זה מהווה אבן דרך מרכזית במימוש אסטרגיית ה-NFV שעליה אנו עמלים במהלך השנים האחרונות. זאת בהמשך לניסויי היתכנות מוצלח, עליו דיווחנו לאחרונה עם וודאפון ו-ARM כמו גם עם מפעילים אחרים, ואנו מתקדמים היטב לקראת חתימה על הסכמים עימם. אנו מאמינים כי הסכם זה ושוק ה-NFV יהיו רווחי עבור באטמ.

"שוק ה-NFV הוא שוק משמעותי מאחר ומפעילי רשתות נערכים להשקת רשתות 5G. כמו כן, נגיף הקורונה הוכיח באופן ברור את ערכה הרב של יכולת פריסה וניהול רשתות תקשורת מרחוק. אנו מאמינים כי באטמ ממוצבת היטב להצליח בשוק זה כאחת מהחברות היחידות המאפשרות אינטגרציה גם בארכיטקטורת ARM וארכיטקטורת Intel, כמו גם אספקת סביבה לרשתות וירטואליות עם NFVTime שבנינו בשנים האחרונות. ההסכם החדש, יחד עם ניסויי היתכנות מוצלח שהושלם לאחרונה עם וודאפון, מספק לנו ביטחון בתרומה של NFVTime ואנו מצפים לדווח על התקדמותנו."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית