טלרד זוכה בשני פרויקטים מול משרד הביטחון

הזכיה באמצעות מגלקום, חברת בת בבעלות מלאה. הפרויקטים בתחומי תשתית תקשורת, התקנת מצלמות ומערכות ניהול וידיאו

טלרד זוכה בשני פרויקטים מול משרד הביטחון

מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד נטוורקס. צילום: ורדי כהנא

חברת טלרד, מעדכנת כי מגלקום שהינה חברת בת בבעלות מלאה, זכתה בשני פרויקטים משמעותיים וארוכי טווח מול משרד הביטחון בהיקף כספי כולל המוערך בכ-185 מיליון שקל. התקשרות אחת הינה למתן שירות וביצוע עבודות תשתית תקשורת עבור יחידות בצה"ל ובמערכת הבטחון לתקופה של 24 חודשים, עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשתי תקופות אופציה כל אחת בת שנה אחת או חלק ממנה.

ההתקשרות אינה כוללת מסגרת כספית מחייבת כלשהי, אולם בהתאם לניסיון העבר של משרד הבטחון (ע"ב נתוני שנת 2018) ההיקף הכספי המצטבר של ההזמנות נשוא זכיית מגלקום הסתכם בכ-70 מיליון שקל בשנה, כלומר כ-140 מיליון שקל במהלך השנתיים של ההתקשרות. 

התקשרות שניה הינה למתן שירות ולביצוע עבודות טכנולוגיות המשלבות התקנת מצלמות, מערכות ניהול וידיאו ופתרונות אנליטיקה מתקדמים, לתקופה של שלוש שנים עם אופציה להארכה בשנה אחת נוספת. גם התקשרות זו אינה כוללת מסגרת כספית מחייבת כלשהי, והעבודות מכוח ההתקשרות יבוצעו על בסיס הזמנות שיוצאו מעת לעת על ידי משרד הבטחון על פי מפרט וכתב כמויות שהוסכם בין הצדדים. התקציב שהוגדר לפרויקט זה על ידי משרד הביטחון הינו בסך של 45 מיליון שקל, עם אופציה להרחבתו ב-100%.

מגלקום, בבעלותה המלאה של טלרד, הינה חברה מובילה במתן פתרונות ושירותים אינטגרטיביים בתקשורת, מחשוב ומערכות בטחון. בשבוע החולף פרסמה טלרד את תוצאותיה לרבעון השני של 2020 והציגה גידול של כ-179% ב-EBITDA שהסתכם בכ-5.3 מיליון שקל ומעבר לרווח נקי של כ-2.7 מיליון דולר ברבעון. בסיכום המחצית הראשונה של 2020 רשמה החברה רווח נקי של כ-4.2 מיליון דולר. 

אולי יעניין אותך גם