אלביט התקינה מערכת איתור תת קרקעית בגבול אריזונה

מערכות איתור לינארית קרקעית מבוססות-סיבים (LGDS) של חברת סינטלה (Sintela) תשולב במערכת הפיקוח והבקרה TORCH של אלביט

Border Security & Detection System image via Elbit Systems
 

חברת אלביט מערכות אמריקה הודיעה כי שילבה בהצלחה נתונים המסופקים על ידי מערכות איתור לינארית קרקעית מבוססות-סיבים (LGDS) של חברת סינטלה (Sintela) במערכת הפיקוח והבקרה TORCH של אלביט מערכות המשמשת את משמר הגבול של ארצות הברית. 

מערכת האיתור הקרקעית הלינארית של סינטלה מספקת מעקב ואיתור מעל פני השטח ומתחת לפני הקרקע ותמיכה במערכת חומת הגבול (BWS), לאורך הגבול הדרומי של ארה"ב. מערכת האיתור מספקת שכבת אבטחה נוספת לקיר הגבול הפיזי הבנוי מפלדה ובטון. בהודעתה אומרת אלביט מערכות אמריקה כי כעת היא מוכנה לספק ולהתקין את מערכת האיתור החדשנית המאתרת ומזהה אוטומטית איומים.

ג'ואל פרידריך, סמנכ"ל אלביט מערכות ל-C4I ומערכות אבטחת המולדת, אמר כי "בסיוע הבינה המלאכותית של מערכת ™ TORCH יוכלו סוכני משמר הגבול לבצע בצורה יותר בטוחה ויעילה את משימות הביטחון הלאומי שלהם. אנו שמחים לשתף פעולה עם סינטלה, ולהפוך את אלביט מערכות אמריקה למפיצה הבלעדית בארה"ב של מערכת LGDS שלהם המובילה בשוק". סינטלה הבריטית היא המובילה העולמית בתחום טכנולוגיית חישה מתקדמת, עם ניסיון בעבודה על פרויקטים תשתיתיים מורכבים כמו חומת הגבול האמריקאית.

אלביט מערכות אמריקה היא הקבלן הראשי של תוכנית IFT (מגדלים קבועים משולבים) המספקת יותר מ-7,000 מיילים רבועים של הגנה בגבול הדרומי עם טכנולוגיית מעקב ארוכת-טווח. באמצעות יישום החדשנות על ידי החברה, תוכנית IFT זכתה למוניטין כספק יוצא דופן בתחום אבטחת סייבר, לוחות זמנים וביצועי מערכת כוללים. הניסיון של החברה עם IFT יועיל מאוד לחיל ההנדסה האמריקאי ולמשמר הגבול האמריקני כאשר הם בונים את התשתית הטכנולוגית האינטגרלית למערכת חומת הגבול.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית