קומטקט חושפת ערכת תקשורת ניידת וקלילה

במשקל של כ-20 ק"ג הערכה קלה להפעלה, מאפשרת ניידות מהירה על ידי כוחות בשטח ומסייעת במניעת חשיפתם לגורמים עוינים

קומטקט חושפת ערכת תקשורת ניידת וקלילה

באדיבות Commtact

האתר edrmagazine מדווח כי חברת קומטקט (Commtact) הישראלית, ספקית פתרונות תקשורת אלחוטיים מתקדמים לפלטפורמות מאוישות ובלתי מאוישות בשטח, באוויר או בים הודיעה בשבוע שעבר על חשיפת ערכת התקשורת הטקטית המקיפה החדשה שלה.

במשקל של כ-20 ק"ג הערכה קלה להפעלה, מאפשרת ניידות מהירה על ידי כוחות בשטח ומסייעת במניעת חשיפתם לגורמים עוינים. מערכת התקשורת כולה כלולה בחפיסה אחת, אותה ניתן גם להטיסה פנימה לשדה הקרב לכוחות הפועלים בשטח.

"קשובה כתמיד לצרכי הכוחות בשטח, פיתחה קומטקט מערכת ניידת קלה להפעלה ומהירה לפריסה (תוך פחות מ-3 דקות) המאפשרת העברת מידע רציף מיחידות בלתי מאוישות לצוות הפעלה בשטח בתנאים אופטימליים", אומר אסף שושניאק, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קומטקט. "כמו תמיד, הפתרונות של קומטקט מאפשרים העברת כמויות גדולות של מידע, בזמן הקצר ביותר וברמת ההצפנה הגבוהה ביותר."

הערכה מאפשרת תקשורת על ידי יחידות קרקע קטנות במגוון פלטפורמות, כולל מערכות בלתי מאוישות עם קו ראייה של עד 45 ק"מ, חימוש משוטט, וספינות פטרול חופים במרחק של עד 15 ק"מ מקו החוף. הפתרון המלא והמקיף כולל משדר קרקע עם שתי יחידות קצה ושתי אנטנות אומני וכן תחנה טקטית קרקעית עם "BAT", אנטנת אומני, אנטנת GPS, שתי סוללות, אנטנה כיוונית ומערכת מעקב אוטומטית.

ערכת התקשורת מבוססת על מערכת ה-Micro Micro Data Link של קומטקט, מערכת קישור נתונים דיגיטלית יחידה המשלבת טכנולוגיות וסטנדרטים מוכחים עם אלגוריתמים מתקדמים, על מנת לספק אמינות וביצועים גבוהים, אפילו בתנאים הקשים ביותר.

אולי יעניין אותך גם