vCita נבחרה לתוכנית העולמית של מאסטרקארד

הסטארט-אפ הישראלי, המפתח פתרונות מבוססי ענן לניהול עסקים קטנים, ייקח חלק בתכנית ה-Start Path המאפשרת לחברות שונות להתחבר למשאבי הטכנולוגיה של מאסטרקארד

BIGSTOCK/ Copyright: monsitj

הסטארט-אפ הישראלי vCita, המתמחה בפיתוח פתרונות מבוססי ענן לניהול עסקים קטנים, נבחר יחד עם עשרה סטארט-אפים נוספים מתחומי הפינטק לתוכנית ה-Start Path העולמית של מאסטרקארד. ההשתתפות בתוכנית מאפשרת לחברות השונות להתחבר למשאבי הטכנולוגיה של מאסטרקארד ולקבל תמיכה, משאבים, ליווי עסקי והשקעות מצד מאסטרקארד ושותפיה הכוללים בנקים, סוחרים וארגונים שונים מרחבי העולם.

vCita, שהוקמה בישראל בשנת 2010, מפתחת אפליקציית ניהול יעילה ונוחה לעסקים קטנים, יועצים, ויזמים. כיום למעלה מ-150,000 עסקים משתמשים בשירותיה. החיבור הראשוני עם מאסטרקארד נוצר בתחילת משבר הקורונה, כאשר vCita השיקה פלטפורמה עסקית ייעודית המאפשרת לעסקים קטנים באירופה ובישראל להתנהל בצורה מיטבית בסביבה דיגיטלית, על ידי הפיכת המשימות הניהוליות הנפוצות ביותר לאוטומטיות לחלוטין.  

תכנית ה-Start Path של מאסטרקארד הוקמה ב-2014 כאמצעי המשמש את ענקית האשראי לשיתוף פעולה ישיר עם חברות סטארט-אפ ברחבי העולם המפתחות פתרונות חדשניים מתחומים שונים: מבינה מלאכותית, תשלומים דיגיטליים, בנקאות פתוחה, מטבעות מבוזרים ועוד. עד היום בחרה התוכנית ב-230 סטארט-אפים שזכו בגיוס כולל של 2.7 מיליארד דולר. מישראל נבחרו בעבר PayKey, המאפשרת תשלומים בכל רשת חברתית, חברת VATBox, הממקסמת את שיעור החזרי המע"מ לחברות, ועוד.

התוכנית תפעל באופן ישיר עם מעבדת החדשנות של מאסטרקארד ו-Enel X אשר הוקמה בישראל בשת"פ עם הרשות לחדשנות וממשלת ישראל. המעבדה תרכז פעילות של חברות סטארט-אפ מקומיות בתחום הפינטק והסייבר ותעניק להם חיבור ראשוני לתוכנית ה-Start Path העולמית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית