אלביט תספק מערכת לאימון ותחקור קרבות אוויר ללקוח באסיה

אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של 27 מיליון דולר לאספקת מערכות לאימון ותחקור קרבות אוויר עבור חיל ים בדרום אסיה
 

צילום: אלביט

אלביט מערכות הודיעה כי זכתה בחוזה המוערך בכ-27 מיליון דולר לאספקת מערכות לאימון ותחקור בקרבות אוויר עבור חיל הים של מדינה בדרום אסיה. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שנתיים ולאחריה שלוש שנים של תחזוקה על בסיס זמינות.  במסגרת החוזה יסופקו מערכות מסוג EHUDTM Air Combat Maneuvering Instrumentation או בקיצור EHUD ACMI אשר תופעלנה מבסיסי החוף של חיל הים וכן מנושאות מטוסים.

ACMI EHUD מציע יכולות לאימון בקרבות אוויר מתקדמים, לרבות יכולות כגון עדכון על תוצאות בזמן אמת, לוחמה אלקטרונית ושיגור חימוש אוויר-אוויר בזמן אמת, סימולציה ותחקור מתקדמים. המערכת תומכת במספר בלתי מוגבל של משתתפים המרושתים בזמן אמת באמצעות פרוטוקול עורק נתונים של אלביט מערכות אשר מאפשר בנוסף תאימות למערכות EHUD ACMI קיימות המופעלות על ידי הלקוח. מערכות האימון EHUD ACMI נמצאות כרגע בשימוש מספר רב של חילות אוויר על פני ארבע יבשות, לרבות מספר מדינות החברות בברית נאט"ו.

יורם שמואלי, מנכ"ל חטיבת כלי טיס באלביט מערכות, אמר: "אנו גאים לספק יכולות אימון מבצעי מתקדמות עבור חיל הים של הלקוח, בהמשך להפעלה המוצלחת של מערכות אלו על ידי חיל האוויר שלו. אלביט מערכות הנה בית המאמנים והסימולטורים של צה"ל וההשקעה המתמשכת שלנו בתחום זה, יחד עם הניסיון המבצעי הנרחב שצברנו, מאפשרים לנו לשמור על יתרון תחרותי משמעותי גם לטובת הלקוחות הבינלאומיים שלנו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית