מגל זכתה בחוזה לאבטחת אתרים צבאיים

מערכות האבטחה האלקטרוניות ההיקפיות שיסופקו במסגרת ההסכם, ששוויו 6.5 מיליון דולר, כוללות מעקב בווידיאו, בקרת גישה, מערכות הגברת שמע ועוד. בנוסף, פרסמה החברה את נתוניה הכספיים לרבעון השני

צילום מסך, מתוך אתר חברת ״מגל״

חברת מגל מערכות בטחון, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות ומוצרים משולבים לאבטחה פיזית, בווידיאו ולבקרת גישה וניהול אתרים קריטיים, נבחרה לספק ציוד וידע במטרה לאבטח אתרים צבאיים הנפרסים ברחבי העולם.

חטיבת Senstar של החברה תספק אבטחה פיזית, גילוי היקפי, מעקב בווידיאו, בקרת גישה, מערכות הגברת שמע, וציוד ומערכות שליטה ובקרה נלווים. היקף ההסכם הינו 6.5 מיליון דולר, וביצועו צפוי להסתיים במחצית השנייה של 2021.

בנוסף, פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2020. ההכנסות הסתכמו ב-16.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-19.7 מיליון לרבעון המקביל אשתקד, והרווח הגולמי הסתכם ב-7.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.4 בתקופה המקבילה ב-2019. החברה מדווחת כי הירידה בהכנסות נבעה בעיקר מהשפעת מגפת הקורונה על קבלת פרויקטים והוצאתם לפועל, כמו גם האטה בהזמנות של מוצרים ותכנה בטריטוריות מסוימות. בהשוואה, נרשמת גם ירידה בהוצאות התפעוליות.

דרור שרון, מנכ״ל מגל, מסר כי ״במהלך תקופה זו של אי וודאות כלכלית, אנו עומדים ביעדינו האסטרטגיים, תוך ניהול ההוצאות שלנו ושמירה על רווחיות. המגפה השפיעה על ההכנסות ועל כניסתן של הזמנות חדשות כתוצאה מההגבלות על נסיעות לחו"ל ופגישות פנים מול פנים עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים, שהינן הכרחיות לסגירת עסקאות חדשות. כמו כן, ההגבלות שנבעו מה- COVID-19 גרמו לעיכובים בביצוע של חלק מהפרויקטים שלנו. היצע המוצרים המגוון שלנו, המשרת מספר שווקים בתחומים שונים ובאזורים גיאוגרפיים רחבים, קיזז את הפגיעה הכלכלית בשווקי היעד שלנו בתחום הגז והנפט, הלוגיסטיקה ובתי הכלא״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית