ג'וניפר נטוורקס משיקה נקודות גישה בתקן Wi-Fi 6

נקודות הגישה החדשות מצטרפות למוצר הדגל של ג'וניפר, AP43, התומך בתקן Wi-Fi 6. זו נקודת הגישה הראשונה ל- Wi-Fi 6 המנוהלת בענן מונעת בינה מלאכותית

bigstock

ג'וניפר נטוורקס הודיעה על ארבע נקודות גישה (Access Points) אלחוטיות חדשות המרחיבות את יתרונות רשת ה- Wi-Fi 6 מוּנעת בינה מלאכותית לתחומים ושימושים נוספים. דגמים חדשים אלו של חומרה המונעים על ידי Mist AI ומופעלים בעזרת שירותי הענן של ג'וניפר.

כחלק מהרחבת משפחת נקודות הגישה של ג'וניפר המונעת על ידי Mist AI, החברה מציגה את דגמי ה- 802.11ax (Wi-Fi 6) AP הבאים. AP63: נקודת גישה חיצונית עם ביצועי Wi-Fi 6 גבוהים במיוחד עם אנטנות vBLE מובנות לאספקת שירותי Wi-Fi ומיקום בשטחים פתוחים ותנאים קיצוניים. AP33: נקודת גישה ל-Wi-Fi 6  עם ביצועים גבוהים ואנטנות vBLE מובנות לתמיכה בשירותי Wi-Fi ומיקום לצרכי צפיפות בינונית הדורשים גם מיקום מדויק. אידיאלי למשרדים של ארגונים בגודל בינוני, חנויות, בתי ספר ומרפאות.

AP32: נקודת גישה ל-Wi-Fi 6  עם אנטנת BLE משולבת לתמיכה ב- Wi-Fi ושירותי איתור נכסים לסביבות פשוטות. אידיאלי לעובדים מרחוק, ארגונים קטנים ובתי ספר אשר אינם דורשים שירותי מיקום מתקדמים. AP12:  נקודת גישה ל- Wi-Fi 6 עם אפשרות הטמעה קלה וגמישה(כולל תליה על הקיר) תוך מתן גישה לחיבור של מספר מכשירים. אידיאלי למשרדים ביתיים, עבודה מרחוק, בתי ספר, מעונות וסביבת חדרי בתי מלון.

נקודות הגישה החדשות מצטרפות למוצר הדגל של ג'וניפר, AP43, התומך בתקן Wi-Fi 6. כנקודת הגישה הראשונה ל- Wi-Fi 6 המנוהלת בענן מונעת בינה מלאכותית, בעלת תובנות ואוטומציה, פורטופיליו נקודות הגישה של ג'וניפר מפשט את תפעול ה- Wi-Fi 6 ומספק יכולות "AI עבור AX" ייחודיות כמו איזון עומסים חכם, רמות שירות האוכפות ומפקחות על משימות וגישה מרובה לחטיבת תדרים אורתוגונליים (OFDMA), סט שירותים בסיסי (BSS) עבור משימות  של סביבות Wi-Fi בצפיפות גבוהה, מניעת "לקוחות דביקים" בעזרת אלגוריתמים מונעי בינה מלאכותית וניהול משאבי רדיו מתקדמים (RRM).

נקודות הגישה של ג'וניפר מוטמעות בשילוב עם שירות הענן של ג'וניפר Mist, המאפשר AIOps פשוטים ובעלי ביצועים גבוהים, הכוללים הגדרות WLAN, ציפיות רמת שירות (SLEs),  איתור אנומליות ו-Dynamic Packet Capture (dPCAP). Marvis, מסייע הרשת הוירטואלי (VNA) הינו תוסף אופטימלי של שירות ענן המספק פתרונות לכל בעיות הרשת וחוויית המשתמש, פעולות מתוכננות מראש ופעולות מונעות בינה מלאכותית. כל המוצרים של ג'וניפר Mist מגיעים עם תמיכה מונעת בינה מלאכותית הכוללת התראות פרואקטיביות, תרשימי זרימה אוטומטיים ותמיכה טכנית פשוטה לפתרון מואץ של בעיות עם פחות כאבי ראש.

"נקודות הגישה החדשות ל- Wi-Fi 6 מאפשרות ליותר לקוחות של ג'וניפר להנות מיתרונות הרשת הארגונית מוּנעת בינה מלאכותית. היום, בעלות נמוכה יותר אפשר להשיג אוטומציה ותובנות רשת לסביבות בתקציב מוגבל כמו עסקים קטנים, מעונות סטודנטים, חנויות, בתי ספר וסביבות מחוץ למבנים. בנוסף שדרגנו את פתרון ה- Enterprise @ Home שלנו המונע בינה מלאכותית במחיר משתלם במיוחד המשתלב עם ה- WAN Assurance, מסייע הרשת הוירטואלי Marvis והצעות אבטחת מידע להשגת חווית המשתמש הטובה ביותר החל מהלקוח ועד לענן", אמר סודהיר מאטה, סמנכ"ל מוצרים בג'וניפר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית