תעשייה אווירית פותחת מחזור מאיץ חדש בשיתוף Starburst

תכנית עבודה של 13 שבועות תאפשר לחברות ההזנק להגיע לMVP

סמנכ"ל הטכנולוגיות, החדשנות והמו"פ של התעשייה האווירית, ד"ר אמירה שרון. צילום יגאל עמר

לראשונה בתעשייה האווירית - מרכז החדשנות שלנו מזמין חברות הזנק להגשת מועמדות לתוכנית ההאצה הייחודית של החברה. במסגרת התוכנית אנו מציעה החברה מודל עבודה היברידי עם מיטב המומחים הטכנולוגיים של התעשייה האווירית ליצירת MVP (מוצר ראשוני) מהיר במשותף.

"חשיפה לבית היוצר של הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן בעולם בתחומי הלווינות, הגנה אווירית, מכ"ם, מל"טים סייבר ועוד בחברה גלובלית עם היקף מכירות של מעל 4 מיליארד דולר בשנה ותשתיות שיווקיות, והנדסיות מהמובילות בעולם. חברות הזנק המתקבלות לתוכנית ייהנו משיתוף ידע עם מיטב המומחים הטכנולוגיים, מתשתיות ייחודיות ומגוונות, ומליווי טכנולוגי-עסקי, לרבות תוכנית העשרה עסקית-ארגונית", כותבים בפרסום החברה.

מדובר בעבודה בשיתוף מרכז החדשנות של התעשייה האווירית בתכנית האצה שמשכה כ-13 שבועות. ישנה הזדמנות לשדרוג מוצרים קיימים של התעשייה האווירית ע"י הוספת יתרונות ופונקציונאליות למוצר הקיים או פיתוח מוצר חדש על בסיס הטכנולוגיה לשווקים שונים. 

מרכז החדשנות של התעשייה האווירית פועל בשיתוף עם האקסלרטור (מאיץ) הבינלאומי Starburst המתמחה בעולמות התעופה והחלל. המרכז מתמקד באתגרים טכנולוגיים של הנבטות תוכניות פיתוח בשלב ה- Pre-Seed, בשיתופי פעולה עם חברות הזנק וארגונים גדולים ובמתודולוגיות חדשנות פתוחה לעידוד גיוון טכנולוגי ויזמות פנים-ארגונית. המרכז פעיל מתחילת שנת 2020, סיים בהצלחה את מחזור הפיתוח הראשון של החברה ונמצא בימים אלו בעיצומו של המחזור השני.

להרשמה

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית