נוטניקס מכריזה על זמינות תשתית הענן ההיברידי שלה בענן AWS

Nutanix Clusters מאפשר מיגרציה חלקה של יישומים לענן ותפעול מאוחד בעננים מרובים, כדי לאפשר לעסקים להאיץ את המסע שלהם לענן AWS

nutanix.com

נוטניקס הכריזה על הזמינות של Nutanix Clusters on AWS, המגביר את הגמישות ואת קלות השימוש בפתרון ההיפר-מאוחד (hyperconverged) של החברה – וכן כל מוצרי ושירותי נוטניקס - על גבי שירותי הענן של אמזון – Amazon EC2. 

בעקבות הכרזה זו נוטניקס מספקת לעסקים תשתית מחשוב ענן היברידית, המאפשרת להם להאיץ יוזמות דיגיטליות ובמקביל להשיג אופטימיזציה של ההוצאות  - שתי פעולות שזכו לעדיפות נוספת בעידן הקורונה. באמצעות הפתרון, נוטניקס מציעה מערך בודד (single stack) המשלב אחסון ומחשוב, מספק תפעול מאוחד בעננים ציבוריים ופרטיים, ומשתלב בצורה מלאה ביכולות שכבת  הרשת של AWS. הפתרון מאפשר ניידות של רישוי בין ענן פרטי לציבורי, ובכך הוא עונה לאתגר משמעותי, תפעולי וטכני, בעידן הענן ההיברידי.

"אנו נרגשים לתמוך בהרחבת סביבת הענן הפרטי של לקוחות עם AWS עם השקת Clusters on AWS. הפתרון מספק ללקוחות את הגמישות להוציא את המירב מסביבות ה- AWS והנוטניקס שלהם", אמר דאג יאום, ראש ערוצים ושותפויות גלובליות ב- AWS. "ללקוחות יש כעת הזדמנות  לנצל את Nutanix Clusters on AWS כדי להפעיל אותו סמוך לאפליקציות הענן שלהם ב- AWS וכדי להאיץ את המהפך הדיגיטלי שלהם".

על פי גרטנר, עד 2021, 90% מהארגונים יפעילו מודל ענן היברידי או מרובה עננים כדי לענות על צרכי ה-IT שלהם. חברות נזקקות לגמישות של ריבוי עננים, אך במקביל הן ממשיכות להתמודד עם מורכבות, עם איים תפעוליים (operational silos) ועם העלויות של ניהול עננים ציבוריים ופרטיים. פתרון מאוחד, המספק חוויה, כלים ותהליכים תפעוליים אחידים בעננים שונים, מאפשר לחברות לפרק איים מבודדים של פעילות, להקטין את חוסר היעילות, ותוך שהוא מאפשר ליהנות מהיכולת לבחור את הענן הנכון לכל עומס עבודה.

לקוחות יוכלו לנצל את מערך התוכנה המלא של החברה על עננים ציבוריים ופרטיים. המערך כולל את פתרון אחסון הקבצים (NAS) המובנה שנקרא Files, פתרון האוטומציה וניהול ממשקי אפליקציות (CALM) ופתרון Era לניהול ואוטומציה לכל בסיסי הנתונים.

"עבור לקוחותינו, אנו תמיד עובדים כדי להפוך את ה-IT לכל כך פשוט עד שהוא הופך לבלתי נראה", אמר טרקן מאנר, סמנכ"ל מסחר בנוטניקס. "ככל שהתעשייה מתפתחת, המיקוד שלנו התרחב מעבר לבסיס הנתונים, כדי לסייע ללקוחותינו לנהל את המורכבות של ריבוי עננים, בין אם ציבורי או פרטי. Nutanix Clusters on AWS הוא התגשמות של החזון הזה. הוא מאפשר גמישות מלאה באמצעות מתן היכולת לעסקים לכתוב קוד פעם אחת ולהשתמש בו בכל מקום – תוך ניצול של מבחר בין היקפי פעולה, מיקומים, אינטגרציות ותמחור. זהו החזון האמיתי של הענן ההיברידי".

Nutanix Clusters on AWS זמין כעת ב- 20 אזורי פעילות של AWS.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית