Claroty ו- Check Point ישתפו פעולה בתחום אבטחת רשתות בקרה תעשייתיות 

השותפות בנויה על אינטגרציה בין פתרון זיהוי האיומים של קלארוטי (CTD – Continuous Threat Detection) ופתרון ה- IoT Protect של צ'ק פוינט

bigstock

Claroty (קלארוטי), חברת אבטחת הסייבר התעשייתי מקבוצת Team8, הפועלת בתחום אבטחת הטכנולוגיה התפעולית (Operational Technology – OT), הודיעה על שיתוף פעולה עם צ'ק פוינט. הברית בין החברות מעניקה לארגונים ולמפעילי תשתיות קריטיות, אבטחה ונראות בזמן אמת הנדרשים להגנה על רשתות OT ומערכות בקרה תעשייתית (ICS) מפני מתקפות סייבר.

צ'ק פוינט השיקה לאחרונה את פתרון Internet of Things (IoT) Protect , המונע התקפות סייבר של IoT על ידי התאמת הגנות לכל מכשיר IoT או OT בסביבות של משרד חכם, בניין חכם, סביבות רפואיות ותעשייתיות. כשותפה טכנולוגית של צ'ק פוינט, קלארוטי תומכת בגילוי ובסיווג של מכשירי OT במגוון ענפי תעשייה, ובכך מעניקה ללקוחות צ'ק פוינט פתרון אבטחה משולב מקצה לקצה.

"אנו שמחים לשלב את קלארוטי בתוכנית IoT Protect Discovery של צ'ק פוינט", אמר ראס שפר, מנהל מוצר בצ'ק פוינט. "השילוב של הפתרון לזיהוי איומים מתמשכים של קלארוטי (CTD) ופתרון מניעת האיומים IoT Protect של צ'ק פוינט, מספק ללקוחות התעשייתיים את הנראות, האבטחה והאוטומציה הנדרשים להגנה על רשתות מפני איומי IoT."

עמנואל סלמונה, סמנכ"ל שותפויות גלובליות בקלארוטי, אמר כי "צ'ק פוינט היא  מספקיות הפיירוול המבוססות ביותר, עם מיצוב ונתח שוק משמעותיים, ולכן שותפות זו פותחת עבורנו ערוץ חשוב לשוק ואנחנו נרגשים מההזדמנות להרחיב יחד אתם את ההיצע הטכנולוגי שלנו."

השותפות בנויה על אינטגרציה בין פתרון זיהוי האיומים של קלארוטי (CTD – Continuous Threat Detection) ופתרון ה- IoT Protect של צ'ק פוינט. התראות האבטחה של פלטפורמת קלארוטי נשלחות ל-Manager IoT Protect Controller של צ'ק פוינט, אשר קובע את מדיניות האבטחה שנאכפת באמצעות Quantum Security Gateways ™ של צ'ק פוינט. דוח אבטחה מאוחד מאפשר לארגונים לראות כל איום על יישום, תהליך או רשת, ומספק נראות מלאה של הארגון ורשתות הבקרה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית