דיווח: מסוק צ'ינוק סינגפורי עם אמצעים של אלביט נצפה בארה"ב 

פרסום עדכני של דיפנס ניוז ממשיך דיווח קודם משנת 2017 אודות שדרוג מסוקי הצ'ינוק של סינגפור בידי אלביט מערכות

תמונות של מסוק CH-47F הנושא את סימוני חיל האוויר של הרפובליקה של סינגפור נצפו בשדה התעופה הבינלאומי וילמינגטון בדלוור. המסוק טס ממתקן הייצור הסמוך של בואינג בעיר רידלי, פנסילבניה. כך לפי פרסום של defensenews

המסוק, הנושא את הרישום האזרחי של ממשל התעופה הפדרלי בארה"ב N271GG, היה אחד מ -16 מסוקי CH-47F שנוספו לרישום ה- FAA על ידי בואינג בפברואר, והוא בדרך כלל מבשר על מסוקים שנבנו לאחרונה וצריכים לטוס במרחב האווירי האמריקאי לצורך בדיקות. 

"ניתן לראות בחלקו העליון של גוף המסוק מה שנראה כאנטנה לתקשורת לוויינית. מקורה אינה ידוע, אם כי היא עשויה להיות תוצר של חברת אלביט מערכות הישראלית, שסיפקה את חבילת ההגנה שעל סיפון המסוק", כותבים בדיווח. 

לפרסום הנוכחי ניתן להוסיף פרסום נוסף משנת 2017 של דיפנס ניוז אודות השדרוג של אלביט למסוקים של סינגפור. על פי הפרסום דאז, אלביט תספק למסוקים חליפת ל"א ותקש"ל. 

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות