פיתוח חדש מבית טרויה: ה- NINOX PRO

ה-NINOX PRO הוא גרסה משופרת של ה-NINOX, משקפת ראיית הלילה (NVG) שהחברה פיתחה לכוחות קרקע
 

פיתוח חדש מבית טרויה: ה- NINOX PRO

צילום: טרויה

טרויה, חברה ישראלית בתחום ראיית הלילה ואלקטרו-אופטיקה, חושפת בימים אלו פיתוח חדש: ה-NINOX PRO. מדובר בגרסה משופרת של ה-NINOX, משקפת ראיית הלילה (NVG) שהחברה פיתחה לכוחות קרקע. טרויה עיצבה את ה-NINOX PRO בהתבסס על הצרכים המבצעיים של לקוחותיה בקהיליית הכוחות המיוחדים. ה-NINOX PRO היא משקפת ראיית לילה בעלת מפרק (articulating), המאפשרת למשתמש עבודה עם "עין אחת בפנים, עין אחת בחוץ", כמו גם בצורה 'רגילה' כמשקפת המאפשרת ראייה סטריאוסקופית (תלת מימד). תכונה זו מאפשרת מודעות מצבית מוגברת וורסטיליות פעולה תוך שמירה על צללית מינימלית כשהמשקפת במצב עילי.

ה-NINOX PRO מותקנת על קסדה או מתאם ראש, אך יכולה להיות בשימוש בידיים בלבד, בדיוק כמו משקפת יום, ומצוידת בפנס אינפרה-אדום, המאפשר קריאת מפות ו'טיהור' מסדרונות ומרתפים חשוכים, גם כאשר אין אור סביבתי בנמצא. לדברי גורמים בחברה, לוחמים ונהגים מבצעיים, המשתמשים בסוג זה של אמצעים באופן קבוע, סייעו לחברה עם היזון חוזר אקטיבי במהלך תהליך הפיתוח של האמצעי ה'היי-טקי' ובעל החתימה הנמוכה הזה, שהינו קריטי לשיטת העבודה והקצב המבצעי והיומיומי שלהם. ה-NINOX PRO כבר נמצא בשימוש על ידי מספר יחידות מיוחדות בעולם. לאחרונה אף סיפקה החברה את ה-NINOX PRO ללקוח ממשלתי משמעותי בדרום אמריקה.

"משקפת ראיית הלילה החדשה שלנו היא שיפור של ה-NINOX המצוינת, ועוצבה עם מפרק שיתאים לתרחישי לחימה שונים, כגון תפעול נשקים, נהיגה חשוכה, צניחה ופעילויות נוספות שונות בסביבות עוינות. הפיתוח של ה-NINOX PRO לקח זמן ומאמצים רבים, כיוון שרצינו לתת את הכל לקהיליית הכוחות המיוחדים, שעובדים לילות (במיוחד) כימים כדי שאנחנו נוכל לישון טוב בלילה, בדיוק באותן השעות בהם הם פועלים. תכננו אותה במיוחד למשתמשי קצה אלו, כיוון שאנחנו מכירים את הדרישות המבצעיות הגבוהות שלהם, והסיוע שלהם מאחורי הקלעים נתנה את הדובדבן שבקצפת עם העיצוב המיוחד הזה." אומר תומר שניר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טרויה.

 

אולי יעניין אותך גם