חברת RAD תספק פתרונות IoT לדרום אפריקה

חברת הטלקום הישראלית תספק פלטפורמה מאוחדת לטובת שירותי תקשורת מאובטחת לספקית שירותי התקשורת MetroFibre. פתרונות החברה ישולבו במערכת אבטחה מתקדמת להגנה על מתחמי מגורים וקומפלקסים מסחריים

אילן טבת, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, רד. צילום: דייויד גארב

ספקית שרותי התקשורת הדרום אפריקנית MetroFibre בחרה בפלטפורמות ה-IoT התעשייתיות של רד עבור פתרון האבטחה החכם של החברה, ה-Metro-I. הפתרונות ישולבו במערכת אבטחה מהדור הבא המיועדת להגן על מתחמי מגורים פרטיים וקומפלקסים מסחריים, כמו גם קהילות ביישובים מגודרים.

מערכת ה-Metro-I הייחודית הפרוסה על גבי עמודים באזורים המאובטחים והמצוידת בפלטפורמות של רד מאפשרת קישוריות מאובטחת ותגובות  מהירות לכל בעיית אבטחה ממיקום מרכזי אחד. מוצרי החברה מחברים פתרונות קישוריות ואבטחה, כגון פלטפורמות ניהול אינטרקום ומבקרים, בקרת גישה, התקני טלוויזיה במעגל סגור וניהול ובקרה על התקניIoT  אחרים המחוברים לרשת באמצעות טכנולגיות LP-WAN, כמו גם מערכות לזיהוי לוחיות רישוי וכפתורי מצוקה. רשת הסיבים הנרחבת של MetroFibre משתרעת על פני אלפי קילומטרים ומשרתת מתחמי תעשייה, מגורים וקהילות סגורות ברחבי דרום אפריקה.

לדברי אילן טבת, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברד, החברה נרגשת לקחת תפקיד ביוזמה מלאת חזון. "הפלטפורמות שלנו כוללות את כל היכולות הנחוצות כדי לספק תקשורת ואבטחה משופרות ללקוחות MetroFibre״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית