מדפסת תלת המימד miniFactory Ultra מגיעה לישראל

חלקים המיוצרים במיני פאקטורי אולטרה מתאימים למגוון יישומים בתחומי התעופה, התחבורה, הביטחון, הרפואה, האלקטרוניקה, ההנדסה, תעשיית הגז ועוד

מדפסת תלת המימד miniFactory Ultra מגיעה לישראל

תא החימום של המיני פאקטורי אולטרה. צילום: יח״צ

חברת מפעיל מציעה, לראשונה בישראל, את מדפסת התלת מימד ה-miniFactory Ultra, ממותג המדפסות הפיני Minifactory. מדובר במדפסת תעשייתית שנועדה ליישומים הדורשים עמידות גבוהה בחום, חוזק גבוה או תכונות בידוד חשמלי, והיא בעלת תא חימום מתקדם שיכול להגיע ל-250 מעלות צלסיוס, דבר המאפשר להשתמש במגוון רב של חומרים.

תא החימום מתחמם במהירות של כ-30 דקות לחימום מקסימאלי להתחלת עבודה. הטמפרטורה הגבוהה שבו משפרת את הידבקות השכבות ואת החוזק המכני של החלקים, תוך הימנעות מבעיות עיוות ומתיחה. המדפסת מגיעה עם ראש כפול המאפשר הדפסה עם שני חומרים שונים או להדפיס שני חלקים זהים בו זמנית, וכוללת שילוב של קירור איטי מבוקר ופילטר פעיל להפחתת פליטת חלקיקים, לשמירה על איכות האוויר. בנוסף, היא בעלת פלטפורמת חומרים פתוחה, המבטלת את הצורך ברשיונות לכל חומר בנפרד, ומגיעה עם מערכת AARNI לבקרה.

חלקים המיוצרים במיני פאקטורי אולטרה מתאימים למגוון יישומים בתחומי התעופה, התחבורה, הביטחון, הרפואה, האלקטרוניקה, ההנדסה, תעשיית הגז ועוד.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות