ליסיה בכר מנוח מצטרפת כשותפה לקרן קטליסט

תכהן לצד שלושת השותפים-המנהלים הוותיקים בקרן, המשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבי צמיחה. בין השקעותיה הבולטות ניתן למצוא את Mobileye, Taboola, ועוד

ליסיה בכר מנוח. צילום: יח״צ

קרן הפרייבט אקוויטי הישראליתFund  Catalyst, המשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבי צמיחה, הודיעה על מינויה של ליסיה בכר מנוח כשותפה. בכר מנוח הינה בעלת ניסיון בינלאומי במשרות ניהול בכירות בתאגידים תעשייתיים כמו קבוצת כתר, אדמה, ובמפעל ייצור של BMW באוסטריה. היא מתמחה בתחומי גיוס הון, מיזוגים ורכישות ועסקאות ואינטגרציות לאחר מיזוג. בין היתר, הובילה את בדיקת ההיתכנות לקראת רכישת "קבוצת כתר" על ידי BC Partners.

בכר מנוח מסרה כי היא ״שמחה להעמיד לרשות חברות ההייטק הישראליות את הידע ואת רשת הקשרים הבינלאומיים העסקיים שצברתי, במיוחד בתקופה מאתגרת כזו בה חברות צמיחה זקוקות לכמה שיותר תמיכה".

Catalyst Fund נוסדה ב-1999 ע״י אדוארד קוקירמן, יאיר שמיר ובועז הראל, ומנהלת למעלה מ-300 מיליון דולר, עם פורטפוליו הכולל חברות בתעשיית השבבים, אוטומוטיב, אינטרנט ומדיה, תעשיה מתקדמת, IT וסייבר, ומדעי החיים. בין ההשקעות הבולטות של הקרן: Mobileye, Taboola, Tufin Technologies, Arbe ,  Eloxx, SatixFy ,XJetועוד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית