חברת SafeBreach משיקה מערכת מודיעין במוצרים שלה

צוותי אבטחה שישתמשו במערכות המודיעין יחד עם סימולציית התקיפות וחדירה תיקון בצורה פרואקטיבית יוכלו לשפר עמדת אבטחה ולהפחית סיכונים עסקיים

יותם בן עזרא. באדיבות סייפבריצ'

חברת SafeBreach (סייפבריצ'), המפתחת פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, תוך מתן ממשק ויזואלי מלא למיפוי הסיכונים ודרכי הפריצה (BAS), מודיעה על שילוב מערכות מודיעין ביכולות של הפלטפורמה שלהם. שילוב זה מאפשר למשתמשי הפלטפורמה להטמיע את כל מערכות המודיעין בצורה מהירה ויעלה וכך לתרגם את כל המידע לכדי ניתוחי אבטחה ותהליכי מענה. 

התוספת של מערכות המודיעין לפלטפורמה של סייפבריצ' מסייעת לצוותי אבטחה לגשר בין המודעות על האיום לבין דרכי הפעולה שיש לנקוט כדי להתמודד איתו. זאת על ידי מתן תובנות ברורות לגבי חשיפת התשתית שלהם ונקודות קצה למתקפות שונות יחד עם הצעות לתיקון שייעלו באופן קבוע את עמדת האבטחה שלהם וימזערו את הסיכון. השילוב של מערכות המודיעין עם פלטפורמת הסימולציות, יחד עם שימוש של כלים לזיהוי רגישויות, מאפשר לארגונים לאמץ גישה הרבה יותר פרו-אקטיבית בתחום אבטחת הסייבר, ומעניק אפשרות לזהות ולתקן איומים ממשיים לארגון. 

"מערכות המודיעין הן פתרון מצוין כי הן מאפשרות לצוותי האבטחה בארגונים להישאר מעודכנים בתקיפות ובאיומים הקיימים, עם זאת, הן לא מתייחסות להשפעה של איומים אלו על הארגון עצמו או איך להתמודד איתם," אומר יותם בן עזרא מנהל המוצר בחברת סייפבריצ', "הודות לשילוב של מערכות המודיעין בפלטפורמה שלנו, צוותי האבטחה כיום יוכלו לדעת מראש על ההתקפות וכך לשמור על הארגון". 

השילוב של מערכות המודיעין בתוך פלטפורמת סייפבריצ' כוללת חוויית משתמש אינטואיטיבית המאפשרת לייצר דו"חות שמקלים על כל צוותי האבטחה להבין במהירות את עמדת האבטחה של הארגון והיכן נמצאים הסיכונים הגדולים ביותר. מנהלי אבטחה בארגונים החלו לאמץ מערכות מודיעין כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית האבטחה שלהם על מנת לשפר את אמצעי הסייבר הקיימים, ולבצע התאמה לאיומי סייבר חדשים. 

 

 

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית