CAA ישראל חושפת את ה"רובוסטוק"

מדובר בקת מאורכת לאקדחי גלוק בגודל של טלפון שניתן להכניס לכיס המכנס או לכיס הג'קט ועל החגורה

באדיבות CAA ישראל

חברת CAA ישראל, המפתחת ומייצרת מגוון אביזרים לכלי נשק קלים, מציגה את ה-"רובוסטוק". מדובר בקת מאורכת לאקדחי גלוק בגודל של טלפון שניתן להכניס לכיס המכנס או לכיס הג'קט ועל החגורה. הקת נפתחת בלחיצת כפתור לשלושה כיוונים: רגל אחורית, רגל קדמית ותמוכת לחי. כאמור, כרגע מיועדת הקת רק לכול דגמי הגלוק (17, 19, 22, 23 ו-34) מדורות 3, 4 ו-5.

לקת ה-"רובוסטוק" מספר שימושים: שימוש בחירום על ידי לחיצת כפתור וחיבור הקת לאקדח בפחות משתי שניות וכך להשיג יציבות בירי; שימוש כאביזר לייצוב הירי במטווחים לאנשים שמתקשים בירי באקדח וזאת ע״י חיבור ה-"רובוסטוק" ליד עם אביזר קיים.

אנשי החברה מדגישים כי בגודל של 4 ס"מ על 8 ס"מ וברוחב של 12 מ"מ לאביזר זה יש יתרונות ברורים: הוא נישא על הגוף כמו מחסניות נוספות בכיס או על החגורה כך שלא מרגישים אותו ואינו מסורבל בתנועה, ניתן להסלקה על הגוף, מהיר מאוד לתפעול ומייצב את הירי באקדח ובכך משיג פגיעות מדויקות יותר בטווחים השונים. 

[תמונה באדיבות CAA ישראל]

לדברי משה עוז, בעל החברה, כרגע נמצאים בייצור 3,000 יחידות ראשונות של ה-"רובוסטוק" וכי הוא מיועד לשיווק בכל העולם, אך בעיקר לשוק האזרחי ולגורמי אכיפת חוק בארה"ב. 

יוזכר כי לפני חודש דווח ב"ישראל דיפנס" כי לאחר ארבע שנים של מאבקים פנימיים וסכסוכים משפטיים על הבעלות על החברה וחברות-הבת שלה, הושגה פשרה בין הצדדים במסגרתה סוכם כי החברה תחזור לבעלות מלאה של משה עוז כולל המפעל ומרכז הפיתוח הנמצאים בקריית גת. CAA Israel הינה המפתחת והיצרנית הבלעדית העולמית של משפחת "רוני" (ערכת הסבה לאקדחים) ובעלת הפטנט על מוצר זה.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית