חברות מטייוואן וישראל מקדמות יחד את תחום הבריאות הדיגיטלי

כך אמר ג'והנסי לי, יו״ר איגוד BIO - Biotechnology Innovation Organization, ממארגני ועידת הביו השנתית הגדולה באסיה

חברות מטייוואן וישראל מקדמות יחד את תחום הבריאות הדיגיטלי

באדיבות Innovation to Industry

ישראל מעוררת עניין בועידת הביו השנתית הגדולה באסיה, אשר התקיימה בשבוע שעבר בפעם ה-16 ברציפות בטייפה טייוואן, למרות וירוס הקורונה. הועידה Bio Asia-Taiwan 2020 הינה הראשונה מתחום הביו-טק, אשר התקיימה באסיה מאז פרוץ המגיפה, בסדר גודל הכלל אלפי משתתפים באופן היברידי, תוך שילוב ועידה פיזית בטייפה עם ועידה וירטואלית. הועידה אשר התקיימה במשך חמישה ימים, ייחדה גם סמינר על ישראל, תחת השם "לגלות את סודות החדשנות הישראלית". 

טייוואן וישראל עובדים במרץ כדי לקדם ביחד את תחום הבריאות הדיגיטלית וקידום שיתופי הפעולה בין המדינות, אמר ג'והנסי לי, יו״ר איגוד BIO - Biotechnology Innovation Organization, וממארגני הועידה. "ההחלטה לקיים השנה את הועידה באופן פיזי ו-וירטואלי היתה נכונה מבחינת ההשתתפות המקומית והגלובלית בועידה".

בועידה Bio Asia-Taiwan 2020 השתתפו 10 חברות סטארט אפ ישראליות, אשר נבחרו להשתתף בתכנית החדשנות - IP² LaunchPad, שהושקה לפני כחודש. החברות יוצגו גם באופן פיזי בתערוכה על ידי חברת (innovation to Industry (i2i, חברת החדשנות הגדולה בטייוואן המקימה והמנהלת אקוסיסטם טכנולוגי שתומך ומקשר בין בעלי עניין בתחום החדשנות בטייוואן. בנוסף הן הציגו בביתנים וירטואלים, שמשכו אלפי מבקרים, נתנו פיצ'ים בפני שותפים אסטרטגיים ומשקיעים פוטנציאלים, תיאמו פגישות והמשיכו בקידום חשיפה וחדירה של הפעילות העסקית שלהן בטייוואן בפרט ובאסיה בכלל.  

ד"ר גארי גונג, יו"ר i2i, אמר: "ההשקה הרשמית של תכנית החדשנות שלנו IP² LaunchPad לחברות ישראליות לפני כחודש, היוותה את אות הפתיחה לקידום הקשרים העיסקיים והחדשנות בין ישראל לטייוואן וחיבור בין סטארט-אפים ישראלים עם חברות טייוואניות מובילות. למרות המגיפה העולמית, אנחנו פועלים במרץ במגוון ערוצים בכדי להעניק לחברות הישראליות פלטפורמה לחדירה והרחבת הפעילות שלהן בשווקים באסיה. ההשתתפות בועידה היוותה הזדמנות נדירה להגיע אל שותפים אסטרטגיים ומשקיעים גלובליים בתקופה זו והיא הניבה לחברות הישראליות חשיפה משמעותית ופגישות עם שותפים אסטרטגיים ומשקיעים".

"טייוואן אשר ממשיכה להתמודד בהצלחה עם המגיפה, מהווה מרכז עסקי משמעותי ומושכת חברות מכל העולם. החברות הישראליות אשר נבחרו להשתתף בתכנית החדשנית שלנו קיבלו הזדמנות יוצאת דופן להגיע לאירוע בסדר גודל בינלאומי ולהמשיך לפעול בשווקים הגלובליים, למרות המגיפה. אנחנו נמשיך לספק לחברות המשתתפות בתכנית פלטפורמה עסקית לקידום גלובלי שלהם באירועים נוספים כמו גם ביצירת קשרים עסקיים ושיתופי פעולה", אמר רני שפרון, מנכ"ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe שמייצגת את i2i ומנהלת את פעילות IP² LaunchPad בישראל.

במסגרת תכנית IP² LaunchPad השתתפו מישראל החברות הבאות:

Tenuto לגילוי מוקדם של גידולים סרטניים וסיווגם; ViruNet המאפשרת מעקב אחר התקדמות מטופלי COVID-19 בזמן אמת;  Libra@Home מפתחת טכנולוגיית מציאות מדומה לשיפור תוצאות שיקום; Resymmetry התאמה אישית של ישיבה לשיפור בריאותי ואיכות חיים; PathKeeper Surgical מפתחת טכנולוגיה לפישוט ניתוח מונחה ניווט; Well-Beat לשמירה על רצף טיפולי חולים כרוניים; 6Degrees הנגשת עולמות הדיגיטל לאנשים עם מוגבלות מוטורית; Venovision פלטפורמת ניטור חולים ללא מגע; EZMEMS מפתחת ומייצרת חיישנים חכמים; EcoFusion ניהול חולים כרוניים, שיפור, מעורבות ורציפות בטיפול.

נשיאת טייוואן צאי אינג-וואן אמרה בטקס הפתיחה כי תעשיית הביו-טק בטייוואן צמחה בשנה שעברה בשיעור של 8.7% בהכנסות השנתיות, המהווה נתון שיא ביחס לשנים האחרונות, עם השקעות הון בהיקף של 55.1 מיליארד דולר טיוואני (2 מיליארד דולר אמריקאי) . והוסיפה כי הציפיה שההתקדמות בענף הביו-טק של טייוואן תייצר הזדמנויות עסקיות בינלאומיות משמעותית שיאפשרו לענף להגיע להיקף ייצור שנתי של טריליון דולר טיוואני (34 מיליארד דולר אמריקאי).

לרשימת החברות הישראליות השותפות בתכנית.

אולי יעניין אותך גם