אמזון וסיילספורס מעמיקות את שיתוף הפעולה

לקוחות סיילספורס יוכלו לשלב את Amazon Connect לניהול מרכזי שירות בתוך ענן השירות הקולי של החברה

אמזון וסיילספורס מעמיקות את שיתוף הפעולה

באדיבות אמזון

חברת סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM ושירותי הענן, מעמיקה את שיתוף הפעולה עם AWS (Amazon Web Services), וגאה להכריז על השקת ענן השירות הקולי (Service Cloud Voice) בתוכנת Amazon Connect לקהל הרחב. 

ענן השירות הקולי מאגד טלפוניה בתוך שירות ענן, תקשורת אחידה, ערוצים דיגיטליים ונתוני CRM בזמן אמת ובקונסולה מרכזית אחת. כך, כאשר שיחת טלפון מנותבת לסוכן שירות, היא מופיעה ישירות בסביבת העבודה של הסוכן כך שהוא לא צריך לעבור בין מספר מערכות. קונסולה מרכזית זו משמשת כמרכז ניהול נתוני לקוחות, ואינטרקציות קודמות, ומספקת שירות בין הערוצים השונים. בנוסף, קונסולת הפיקוח החדשה מאפשרת למנהלים להציג את כל השיחות בזמן אמת, ולראות את מיקומן, להבין אילו מיומנויות יש לכל סוכן ולהתאים בין הסוכן המתאים ביותר לשיחה הנכנסת בזמן אמת.

אוליבייה אלבז, ראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל, וסגן נשיא בכיר לאזור EMEA, אמר: "אנו גאים לשתף פעולה עם אמזון ולהשיק את ענן השירות הקולי בתוכנת Amazon Connect. נגיף הקורונה השפיע בצורה דרסטית על כל עסק, ומרכזים טלפונים ושירותי לקוחות הפכו חשובים מאי פעם. כ-30% מהצרכנים פונים למוקדי שירות לקוחות יותר מכפי שעשו לפני הקורונה. כעת, כשמרכזי שירות רבים עברו לעבודה מהבית, בעזרת שימוש בענן השירות הקולי, ארגונים רבים יוכלו לבנות מחדש את עסקיהם באופן המאפשר תמיכה אישית בלקוחותיהם, גם בעבודה מהבית, ותוך שמירה על בריאותם."