חברת CAA USA החלה לשווק ערכת הסבה חדשה עבור אקדחי גלוק

ערכת ה-MCK P80 פותחה יחד עם חברת Polymer80

חברת CAA USA החלה לשווק בארה"ב את ערכת ההסבה לאקדח מתוצרתה עבור אקדחי גלוק 17 ו-19 פולימרים מתוצרת חברת Polymer80. הערכה הידועה בשם "רוני" בארץ ובעולם נקראת בארה"ב MCK P80 או MCK – Micro Conversion Kit.

לדברי האתר thefirearmblog ערכת ה-MCK P80 מיוצרת כל כולה בארה"ב ושם גם נוצר לה בסיס לקוחות גדול המתרחב עם הזמן. חברת CAA USA בחרה בשיתוף פעולה עם חברת Polymer80 כדי להרחיב את קו מוצריה ולדברי מייקי הרטמן, מנכ"ל CAA USA, "אנחנו בחברה גאים לשתף פעולה עם האנשים הטובים של Polymer80 ומאמינים ששני המוצרים שלנו מתאימים זה לזה בצורה מושלמת. אנחנו מצפים בקוצר רוח למסע משותף זה".

לדברי האתר, עבור רבים המאפיין החשוב ביותר של ערכת ההסבה הוא שמדובר במערכת פשוטה ומהירה שלא דורשת פירוק ומסבה את האקדח לפלטפורמה יציבה בהרבה באופן מיידי. ערכת ה-MCK P80 מצוידת בסד מייצב MCKGEN2, אחיזות חריצי אצבעות משולבות, מחזיק מחסנית חלופית קדמי משופר הכולל תפס/שחרור של מחסנית, ומסילות פיקטיני עליונות וצדדיות להתקנת אמצעי אופטיקה, תאורה ואביזרים אחרים. תוספות נוספות בערכה כוללות הגדלת הכניסה האחורית ב-15 מעלות המאפשרת הכנסה והוצאה קלים יותר של האקדח לערכת ההסבה. 

בהקשר זה יוזכר הריאיון שנערך בתחילת חודש יולי עם משה עוז, הבעלים של חברת CAA Israel. חברת CAA היא המפתחת של מוצר הסבת האקדח "רוני" והיא בעלת הפטנט עליו. בשנים האחרונות התנהלו מאבקים משפטיים על הבעלות על החברה וחברות-הבת שלה. בפשרה שהושגה חזרה הבעלות המלאה על חברת CAA ישראל לידי משה עוז ולטענתו כחלק מהפשרה הוא הסכים כי CAA USA תמשיך לייצר ולשווק את ערכת הסבת האקדח המדוברת. עוד ציין עוז בריאיון כי הקים בארה"ב חברת שיווק בשם CAA  אמריקה שמטרתה מכירות מוצרי החברה בשוק האמריקאי כולל מכירות מקוונות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית