צפו בסרטון: אלימות קשה נגד מפגינים בתל אביב 

סרטון מההפגנה אמש (ג') חושף אלימות בין שתי קבוצות. המשטרה טיפלה רק בקבוצה אחת 

צפו בסרטון: אלימות קשה נגד מפגינים בתל אביב 

מתוך הסרטון בפייסבוק 

ההפגנה אמש (ג') בתל אביב התפתחה בחלקה לאלימות קשה בין מפגינים לבין קבוצת אנשים לובשי חולצות שחורות. בשלב מסוים, כך לפי הסרטון, מגיעים לובשי החולצות השחורות ומתחילים לנהוג באלימות קשה נגד המפגינים. 

לאחר מספר דקות מגיעים לאירוע שוטרים סמויים, ועוצרים חלק מהמפגינים. השוטרים, כך לפי הסרטון, לא טיפלו בלובשי החולצות השחורות. נהפוכו, בשלב מסוים, כך לפי הסרטון, ישנם גילוי חברות בין לובשי החולצות השחורות לשוטרים הסמויים.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, התייחס לפני זמן קצר לאירועי האלימות אמש במחאה בתל אביב: ״תפקידנו לאפשר את חופש המחאה לכל אזרח באשר הוא בהתאם להוראות החוק. מחובתנו לפעול למימוש זכויותיו האזרחיות של כל אזרח מכל קצוות הקשת של החברה בישראל וכך אנו עושים מזו תקופה ממשוכת כמעט מדי יום. 

"מנגד שלום הציבור ובטחונו עומדים מעל לכל, לכן לא נאפשר ונפעל בנחישות נגד כל גילויי אלימות, ונדליזם או פגיעה באזרחים ושוטרים. אני קורא למפגינים לשמור על המחאה נקייה מאלימות והפרות סדר, להישמע להוראות השוטרים ולא לתת למחאה להידרדר לכדי  אלימות והפרת חוק״. 

עדכון (11:15) לתגובת המשטרה: "במהלך המחאות האחרונות כולל זו שהייתה בת״א אמש, לא הופעלו יחידות מיוחדות של המשטרה, ובשלב זה אין כל כוונה להפעילן בהקשר של מחאות. "

למשטרה אין תשובה מדוע טופלו רק המפגינים ולא לובשי החולצות השחורות. 

לצפייה בסרטון בפייסבוק

אולי יעניין אותך גם