ננוקס השלימה גיוס בהיקף 110 מליוני דולרים

ננוקס חתמה על הסכמי פריסת מערכות הדמיה רפואית ובינה מלאכותית ב-13 מדינות

ננוקס השלימה גיוס בהיקף 110 מליוני דולרים

רן פוליאקין. באדיבות Nanox

חברת הדימות הרפואי הישראלית, NANO-X IMAGING LTD, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בסך של 110 מיליון דולר. את סבב הגיוס התחילה ננוקס בדצמבר 2019, (שסגירתו התעכבה עקב משבר הקורונה) כשבין המשקיעים נמנות ענקיות כמו, Industrial Alliance Foxconn, SK Telecom ועוד. בסך הכל, גייסה החברה כ-137 מיליון דולר במטרה לתמוך בפריסה גלובלית של מערכת ה-Nanox.ARC. ניהול  סבב גיוס הובל על ידי חברת   A-Labs Advisory & Finance Ltd. 

מאז הכרזת ננוקס על גיוס של 20 מיליון דולר מתוך סבב הגיוס בחודש יוני, סגרה החברה בחודש האחרון 59 מיליון דולר נוספים, מתוכם 26 מיליון דולר השקיעה הקרן יוזמה ו-33 מיליון דולר נוספים ממשקיעים פרטים. עם הכרזה זו, סוגרת החברה גיוס של 110 מיליון דולר בתוך שבעה חודשים בלבד.

מאז תחילת הסבב בדצמבר, חתמה ננוקס על הסכמי פריסה של מערכות ההדמיה הרפואית לצד שירותי אבחון מבוססי בינה מלאכותית, ב-13 מדינות על פני חמש יבשות ברחבי העולם. ההסכמים וסבב הגיוס עליו מכריזה ננוקס, מיועדים להגשים את חזון החברה - לחולל מהפך בתחום שירותי הבריאות על ידי  נגישות להדמייה רפואית מתקדמת עבור גילוי מוקדם לכל השכבות הסוציו-אקונומיות באוכלוסייה. פריסה זו תעבוד על פי מודל שירות ה-MSaaS של החברה שמתבסס על תשלום נמוך לכל סריקה במקום מכירת מכשירי דימות רפואי יקרים.

"אנחנו שואפים לשנות את עולם הרפואה,״ אמר רן פוליאקין מייסד ומנכ"ל Nanox והוסיף, ״האתגר העיקרי בהצהרה כזו הוא, תמיד, הביצוע. יש לנו חזון מוצק וברור והוא מיגור מחלת הסרטן ומחלות סופניות נוספות באמצעות גילוי מוקדם."  עוד אמר רן כי בננוקס פועלים לפריסה גלובלית של תשתית ההדמייה הרפואית וכי ללא השותפים של החברה לא הייתה יכולה החברה לקדם את חזונה. פוליאקין סיכם ואמר ״אני מודה ל-SK Telecom ,Foxconn, Industrial Alliance ,Yozma Korea ושותפינו הנוספים על הדרך המשותפת ועל האמונה במהפכה שאנחנו מחוללים.״

אולי יעניין אותך גם